|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Administrator
|
![]() Lyst til å være radiogjester i NRK P1 ifm. med ESC?Jeg har fått en e-post:
Hvis noen av dere er engasjert og interessert så send meg en PM eller svar her så skal dere få e-postadresse og telefonnummer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lyst til å være radiogjester i NRK P1 ifm. med ESC?Vi lager ikke snacks og snop selv, så vi utgår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lyst til å være radiogjester i NRK P1 ifm. med ESC?Hvis vi hadde blitt invitert på grunnlag av den andre ESC tråden hadde det sikkert vært noe helt annet og myyye mer interesant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
I endring
|
![]() Sv: Lyst til å være radiogjester i NRK P1 ifm. med ESC?Ja det er jo helt feil tråd de har funnet..
![]() |
#6 |
lykkelig
|
![]() Sv: Lyst til å være radiogjester i NRK P1 ifm. med ESC?Jeg tror neppe de er interessert i samtalene vi kommer til å ha foran lerretet på lørdag nei. Ti stk skrålende og aldeles ikke edru mennesker egner seg ikke på radio. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Lyst til å være radiogjester i NRK P1 ifm. med ESC?Jeg tror ikke familiens Ru radbrekking av samtlige låter gjør seg på radio, gitt.
![]() |
#8 |
This is normal!
|
![]() Sv: Lyst til å være radiogjester i NRK P1 ifm. med ESC?
![]() |
![]() |
|
|