![]() |
#321 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)
De har ikke rukket å bli oppdratt av Tinetoff og Skilpadda ennå.
#322 |
Travelt opptatt
|
Fordi 20% av Norges befolkning ikke kan å lese, og det er enda vanskeligere å skrive. Dvs at godt over halvparten har nokså jevnt med skrivefeil. Og av de som kan å skrive er det ca halvparten som ikke gidder korrekturlese på nett. Resten er oppdratt av Skilpadda og Tinetoff.
#323 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Det var DET som skulle vært opptakskravet til medlemssområdet. Minimum G+ på lekseprøven til Toffen og Padda. Evt. brev fra logoped.
#324 |
This is normal!
|
G+? Nei, vet du hva.
![]() |
#329 |
Mother of Dragons
|
De er kanskje svensker som prøver å diskreditere det norske helsevesenet?
#331 |
Shake it out!
|
Min 10-åring med lærevansker klarer ikke alltid det, og det er kanskje derfor jeg blir litt gretten når folk plukker på dem som ikke er like stødige i å skrive?
#332 |
Passiv
|
Enig med deg her, altså. Det er dessuten forskjell på å påpeke/ henvise til rettskrivings"normen" her inne og å gjøre et nummer ut av det. Jeg blir litt flau av og til, merker jeg. |
![]() |
#333 |
Passiv
|
Min fjerdeklassing uten lærevansker (men muligens litt ordblind) klarer det ikke alltid hun heller. Det er greit å plukke på det. Hun må lære (slem mamma). |
![]() |
#334 |
maler
|
Min åtteåring må gi seg selv "gul" evaluering på grunn av dette ganske ofte han også. Det kan være vanskelig å få til også uten lærevansker.
#335 |
Shake it out!
|
Det finnes forskjellige måte å plukke på da. Min datter får ikke akkurat lov til å dø i synden, hun heller. Lærevansker eller ei.
#336 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Jeg skrev det i stedet for "skriver-de-ikke-veldig-likt-flere-av-de-nye-som-har-skrevet-i-tråden", og det var ikke nødvendigvis rettskrivinga jeg mente. |
![]() |
![]() |
#337 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2010
![]() |
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Er det noen som har lest Varsleren? |
![]() |
![]() |
#338 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2010
![]() |
:Det lå en hel haug med linker ut som dere spurte etter gang på gang. Jeg forstår deres reaksjoner og er enig i at de er fjernet. Grunnen til det er når jeg så nøye etter kom man rett til den legen som er nevnt i FB. Det kan være litt provoserende og identifisere vedkommende selv om det ikke var meningen. Men det er enkelte her som lager en del spekulasjon og skriver om lederen på fb, og karakteriserer han/henne som kverulantparanoia. |
![]() |
![]() |
#339 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn) |
![]() |
![]() |
#340 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg må innrømme at jeg forstår ikke helt hva du skriver her. Det du sikter til som en spekulasjonsblogg - er det foreldreportalen du mener? Altså dette diskusjonsforumet? At det er her på vårt forum enkelte går langt for å overkjøre andre?
Hæ? Igjen, jeg FORSTÅR ikke hva du mener. |
![]() |
![]() |
|
|