![]() |
#302 |
Bedreviter
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)
Hvor mange nick er det egentlig pr. bruker her nå? |
![]() |
![]() |
#303 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Her er det vel ikke lov å ha flere nick. Dette er skrevet av en moderator tidligere:
|
![]() |
![]() |
#304 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Dette er vel folk som "kjenner" hveandre fra catfights på FB. Gå et annet sted å lek, sier jeg. *setter på ignoreringsfunksjonen for første gang*
#306 |
Hertuginne
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Jeg er enig med Karamell, dersom man ikke har annet å bidra med enn å dra inn gamle og sure diskusjoner fra andre steder kan man like godt la være, dette blir bare for dumt.
#307 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: -
![]() |
Regner med at det skjedde en misforståelse her.
#308 |
Fullverdig medlem
![]() |
Jeg vil bryte inn her da jeg ser at hjertemamma stilte spørsmålet til Madcow, og ikke til hjertebarn. Så jeg tror hjertebarn har misforstått her...
![]() Sist redigert av SSE : 27-05-10 kl 14:17. Årsak: Retten til anonymitet for andre |
![]() |
![]() |
#309 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)sorry leste innholdet fordålig |
![]() |
![]() |
#310 |
Passiv
|
Noen ganger når man kommer i kontakt med meget spesialisert ekspertise så kan det skje noe rart. Den kan nemlig hende at de vet noe man selv ikke vet. For alt du kan finne på å tro så kan det altså plutselig hende de har lang erfaring og virkelig inngående peil på det de driver med. |
![]() |
#311 |
Nybegynner
![]() |
|
![]() |
![]() |
#312 |
Fullverdig medlem
![]() |
Jeg kan ikke si meg annet enn svært enig med smilefjes. Smilefjes er konstruktiv, saklig, og samtidig rå i sitt innlegg på en riktig måte etter min mening.
#313 |
Ekvilist
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Jeg synes i grunn det verste er at så utrolig mange sluker det meste rått, og bygger opp under oppførsel som er ugrei. Og kanskje også selvdestruktiv. Det vil alltids finnes grenseløse folk som ikke ser sitt eget beste.
#314 |
Passiv
|
Enig. De som har fyrt oppunder disse foreldrenes livskrise ved å jazze opp stemningen og si seg enige i at det er virkelig skrekkelig hvordan hele Norge og omegn stadig myrder barn - de har virkelig ikke vært helt gode. LITT tenkeevne må man få lov til å kreve. Ikke alltid og ikke av alle - foreldrene som er i sorg kan jeg ha stor forståelse for. Men de blir jo ikke bedre av at støtteapparatet deres deler det som etterhvert blir mer og mer bærende preg av vrangforestillinger. Støtteapparatet til disse foreldrene bør rett og slett se seg litt etter i sømmene. |
![]() |
#315 |
Passiv
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)SSE - jeg er også enig med deg i at det ikke er greit den måten ekspertisen er behandlet på her. Saken er etter hva jeg forstår meget grundig gjennomgått og det er konkludert med at det ikke er begått noe drap. Da får det holde. |
![]() |
#316 |
Fullverdig medlem
![]() |
Enig!
#318 |
Leser
|
Jeg tenker at dette er et veldig viktig poeng å få frem. Dette er jo typisk noe som blir mye tatt opp med tanke på mobbing på nett også: "tilskuerrollen". Jeg tenker at Facebook, FP, mailinglister, chatterom, msn etc er typiske plasser hvor "tilskuerrollen" blir mye sterkere. Hvis det er mobbesaker som skjer på jobben, kan det koste utrolig mye å innvolvere seg slik at for enkelte er det nødvendig å innta denne rollen - for å beskytte seg selv. På nett vil alltid tilskuerne være flere, og konsekvensene for tilskuerne vil ikke være like store. Og det kan slå seg ut i begge retninger? Flere henger viljeløst med, men også flere tør å si meningen sin? Jeg vet ikke.
#319 |
ctrl+z
|
Nettopp. Det er dette jeg synes er verst med hele saken. Skremmende hvor mye ting kan utarte seg.
#320 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Hvorfor skriver alle de nye her så dårlig norsk? |
![]() |
![]() |
|
|