Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)
Opprinnelig lagt inn av MADCOW, her.
Jeg satt hele kvelden i går for å lese hva det er som står på FB, www.hjertebarn.org og www.ffhb.no. Det er lett å se at det er noen som kjemper for å fortelle at Norge har verdens beste helsevesen. Det er bare halleluja! Hvis man stikker hodet under jorden forstår man ikke hvordan slike forfalskninger kan skje. Manipulasjon av statistikk, det høres veldig merkelig ut når noen sier at det er mindre enn 0,1% dødlighet. Den kjøper jeg ikke! Jeg ser at denne professoren ikke har noen erfaring i utlandet, og han reiste til USA for å lære bort sine hemmeligheter som han har lært i lille Norge. Jeg vil støtte de som sier norske tomater er bedre enn de utenlandske, men ikke denne professoren som er årsak til mange feilbehandlinger. Nå må dere skjerpe dere! Det kan dreie seg om ditt barn eller andre barn dere kjenner. Jeg blir opprørt av dette! Slå dere sammen for å velte denne propagandaen om at vi har verdens beste helsevesen. Har dere lest "Varsleren"? Jeg foreslår at dere kan ta en prat med denne professoren, da vil dere forstå hva det dreier seg om. Han jobber fremdeles på Riksen.
Har du selv ett hjertebarn slik som du uttaler deg
|