Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Løp for barneavdelingen på Radiumhospitalet

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-10, 14:29   #1
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Løp for barneavdelingen på Radiumhospitalet

Et tips for folk i Oslo-området som vil ta en treningstur rundt Sognsvann og samtidig støtte en god sak:
http://sognsvannrundtmedsols.no/nike-racesrm-265/

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 17:08   #2
wolfmother
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Norway
Innlegg: 10
wolfmother er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Løp for barneavdelingen på Radiumhospitalet

wolfmother er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 17:18   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.071
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løp for barneavdelingen på Radiumhospitalet

Takk. Det er det godt mulig at jeg deltar på. Jeg skal løpe rundt Sognsvann med Divine i dag, så får vi testet oss litt. Jeg har jo deltatt i et løp rundt der før, og jeg syntes det var veldig inspirerende å løpe i flokk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 17:49   #4
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.789
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løp for barneavdelingen på Radiumhospitalet

Kult tiltak. Om jeg blir med? Jeg skal svare etter at jeg har løpt med Tjorven i kveld. :selvinnsikt:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 10:56   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.890
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løp for barneavdelingen på Radiumhospitalet

Jeg ble også litt fristet av dette, men det blir nok med tanken. Bilde av joggeskoene mine i reklamen hadde de også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 11:06   #6
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.789
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løp for barneavdelingen på Radiumhospitalet

Hmm ... Det frister bittelitt, men jeg er litt skeptisk til den "må ha på løps-t-kjorten"-biten. Jeg kan ikke tenke meg at de leveres i min størrelse, og jeg nekter å løpe i noe som sklir opp over navlen.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 11:45   #7
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Løp for barneavdelingen på Radiumhospitalet

Akkurat den like-t-skjorter kunne jeg også spart meg for, hadde vel holdt med de skolissene, men hva med å ha en singlett under?

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 14:24   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.071
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løp for barneavdelingen på Radiumhospitalet

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Akkurat den like-t-skjorter kunne jeg også spart meg for, hadde vel holdt med de skolissene, men hva med å ha en singlett under?

Jeg har samme innvending som Divine. Hun og jeg klarte to runder rundt Sognsvann i går. Dog har vi ikke det lekreste treningstøyet. Det er rett og slett vanskelig å oppdrive pent treningstøy i vår størrelse, og jeg kan ikke tenke meg at det vil deles ut noe som passer min kropp på et sånt løp.

Du har jo møtt meg, Primrose. En singlett under er ikke et alternativ. Jeg springer ikke i en t-skjorte i størrelse "litt stor trenings-bh" uansett hva jeg har under.

Dog synes jeg det blir for teit om det er dette som begrenser meg. Det kan jo hende at XL-herre kan gå helt greit.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no