|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#461 |
Passiv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Aha! Jeg så ikke noe særlig av sesong 2. Tusen takk! |
![]() |
![]() |
#462 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)
Den scenen likte jeg, faktisk. Når man dør, i teorien, er det jo ofte familie man møter først, avdøde foreldre eller lignende, og faren var jo en stor del av Jacks liv, han var på en måte med på øya siden han var der som død og kroppen hans ble brukt av broren til Jacob (som vi fremdeles ikke har fått navnet på, eller?). Og han var vel den beste til å forklare situasjonen for Jack. Nei, jeg vet ikke, men jeg syntes det var en av de beste scenene.
![]() |
#463 |
Passiv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Neineinei. Jeg nekter. Jeg vil ikke se slekta mi når jeg dør. Jeg vil se kaffebloggen. |
![]() |
![]() |
#464 |
Nymotens gammeldags
Dharma var vel rett og slett bare det firmaet som ble drevet på øya, medisinsk forskning eller noe sånt? Ja og forskning på magnetisme og annet, og de hadde jo til og med en tidsmaskin og det der snurrehjulet. De ble sikkert interessert i øya pga. all den der magnetismen, de brukte den i forskningen sin. Men hvorfor/hvordan fant DE øya når den var omtrent usynlig for alle andre? Flere burde jo visst om den øya der, egentlig, så spesiell som den var.
![]() |
#465 |
Nymotens gammeldags
![]() |
#466 |
Passiv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Dess mer jeg tenker over det, dess mindre tror jeg de var i live på den øya. |
![]() |
![]() |
#467 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Oj, dette synes jeg jo setter ting i et litt annet lys (pun intended):
http://uk.eonline.com/uberblog/watch...ther_life.html
![]() |
#468 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Gå inn på www.thefuselage.com du Iset, det er den offisielle Lost-community'en. Der blir du svimmel, jeg lover deg!
![]() |
![]() |
#469 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Iler! Der var jo Fringe også.
![]() |
#470 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Nå er jeg nysgjerrig:
![]() |
#471 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)I følge The Onion: 'Lost' Possibly Still Airing In Parallel Dimension, Desperate Fans Report |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Nymotens gammeldags
![]() |
#473 |
flisespikker
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Noel Murray i The A. V. Club skriver blant annet dette i sin omtale av LOST-avslutningen:
Det synes jeg treffer spikeren veldig på hodet. Mange av mysteriene "forsvant" underveis, og mange spørsmål får vi ikke svar på, men hovedpoenget med de fleste av dem var å fungere der og da, og å drive showet fremover, få rollefigurene til å handle, og generelt gjøre det hele spennende og underholdende. Og det virket jo?
![]() |
#474 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Sant nok. Jeg er ikke skuffet lenger, men veldig fornøyd. Jeg måtte bare fordøye det og lese litt om det, få litt mer input, og det tror jeg gjelder mange.
![]() |
#475 |
Sånn passe sane
|
Jepp. Er vedig enig. Forøvrig likte jeg tolkningen i linken som Iset la ut over. Den gav mening for meg. Men jeg ser jo at det er en million andre tolkninger - jeg tror dog ikke jeg orker å bry det vesle hodet mitt mer med dette.
![]() |
#476 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg har lest at folk mener at navnet til Jacobs bror er ... Og så husker jeg ikke hva for noe, men det begynner på E. |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Ah, Pelen. Du forsøker deg på en Sopranos-sluttvariant du ser jeg.
![]() |
![]() |
#478 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg er ikke like skuffet som igår kveld. Jeg synes episoden igår var fin, men den ga meg liksom ikke så mange svar. Jeg hadde håpet på en storslagen aha-opplevelse og en smart wow-twist, det fikk jeg ikke. Slutten var vel som den måtte bli. Jeg syntes den var litt vel amerikansk og happy-endingete. Man glemmer nesten litt alt man ikke har fått svar på, fordi man blir så glad av å se alle bli gjenforente og lykkelige igjen.
![]() |
#479 |
Passiv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg har kommet meg litt jeg og. Men jeg er fremdeles sur over kristen-gjeteren. Virkelig. |
![]() |
![]() |
#480 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Esau?
![]() |
|
|