|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#442 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Nå var det flere som manglet i kirka da, men det var nok fordi de ikke fikk alle skuespillerene med? Vanskelig å vite altså ...
![]() |
#443 |
flisespikker
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)
Nå skulle jeg til å si at det vel bare var de opprinnelige Oceanic-overlevende som var i kirken, men så kom jeg på at Libby, Juliet og Penny også var der. OK, så bare de opprinnelige Lostawayene og kjærestene deres, da. Daniel og Charlotte, og Miles, var vel for eksempel heller ikke der?
![]() |
#444 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Kjenner jeg er veldig enig med Skilpadda sin tolkning jeg.
![]() |
#445 |
flisespikker
|
Eller at han bare ikke følte at han hørte hjemme sammen med resten av gjengen. Siden han var fienden deres gjennom mesteparten av serien, så er vel ikke det så merkelig heller. Han fikk en ny sjanse av Hurley, og ble tilgitt av Locke, og det var kanskje bare det han trengte fra dem.
![]() |
#446 |
Tankefull
|
Desmond var vel ikke opprinnelig Lostaway?
![]() |
#447 |
flisespikker
|
Nei, det har du rett i.
![]() |
#449 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Ja, jeg tror de ville ha med "kjærestene" også for å få en happy ending. Sist redigert av Pelen : 25-05-10 kl 00:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg må forresten innrømme at jeg aldri har tenkt over navnet Christian Shepard før de gjorde et poeng av det til slutt.
![]() |
#451 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Undrer meg litt over at Aaron er med i kirken og er baby, hvis han også er død (noe han vel er siden han er med der), hvorfor er han baby? Forresten, alle ser jo ut som de så ut på øya, og Aaron var jo baby på øya, og det er jo slik Claire husker ham, så det er vel derfor. Ugh, stress å ha barseltid i hele evigheten da.
![]() |
#452 |
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Funnet på nett:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg er litt skuffa... Må sove på det merker jeg
![]() |
#455 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg er heller ikke skuffet, ikke det minste! At jeg ikke umiddelbart fikk alle brikkene på plass, ja det forventet jeg da? Nå skal hjernen pusle videre med dette kjenner jeg.
![]() |
![]() |
#456 |
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg syns at det hadde vært mer skuffende om de ikke møtte hverandre igjen, de forsvant smilende og lykkelige om så døde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Forresten, jeg leste noe sted at Matthew Fox (Jack) egentlig var på audition som Sawyer, men at de syntes han passet bedre som Jack. Jack var tydeligvis ikke ment å være med hele tiden i serien. Noen annen som har lest om det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Passiv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Altså. |
![]() |
![]() |
#460 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)SF: hehe det er litt morsomt hvor mange som har hengt seg opp i den isbjørnen og ikke husker at vi faktisk fikk forklaringen allerede i sesong 1 eller 2. Det var en personifisering av tankene til Walter, den lille mørke gutten. Han kunne lese om noe eller tenke på noe, så ble det virkelig. Husker han klarte å mane frem en ørn eller falk eller noe hjemme hos seg selv, før de havnet på øya. Men nå er det leenge siden den sesongen da, så jeg husker det bare vagt.
![]() |
|
|