|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg tror ikke de resterende "bygde kirka", ettersom kirken ikke var noe fysisk sted, men et sted de "møttes" etter at de alle var døde.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)
Ja, det er sant, det tenkte jeg på når det ble sagt, at de hadde vært igjen på øyen, men så glemte jeg det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så det er ikke i "nåtid" men i fremtiden når alle har dødd på en eller annen måte? Kate og Sawyer og endel av de andre døde altså hjemme, mange år etter? Men de husker ikke livet sitt annet enn på øya og denne alternative virkeligheten? Og hvor kommer sønnen til Jack fra??
![]() |
#4 |
flisespikker
|
Jepp. Og Ben og Hurley (og Rose og Bernard) døde på øya, en god del senere enn Jack.
Tydeligvis ikke. Kanskje det bare var som Christian sa, at "the most important time in your life was the time you spent together with these people". (Eller kanskje flyet deres kræsjet på vei hjem. Det var tross alt bare holdt sammen med duct tape.
Sønnen til Jack eksisterer bare i den alternative virkeligheten; hvis min teori er "riktig", så betyr det at Jack bare har hatt ham i denne "drømmetilværelsen". Det passer i alle fall med at Locke, når han husker hva som egentlig har skjedd, sier til Jack at han ikke har noen sønn.
![]() |
|
|