Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Språkreise?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-10, 13:01   #27
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Språkreise?

Tusen takk for innspill!
Jenta mi er foreløpig veldig barnslig og null interessert i fest og drikking, men det kan jo forandre seg på et år... Det jeg foreløpig har vurdert, er opplegg for de mellom 10 og 14, ikke et som er opp til 18. Tror vel det er mindre fyll da. Jeg har ikke selv vært på språkreise, men vet jo at de av mine venner som var det stort sett var på festetur.
Godt innspill med universitetsby kontra kyst. Det har jeg ikke tenkt på. Det ser her nesten ut som om vertsfamilie er "verre" enn internat, mens jeg automatisk tenker at en 14-åring vil ha det tryggere i en familie?

Språkutvekslingsopplegg hørtes også interessant ut -hvem er det som har det?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.