|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#321 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Så det er liksom forklaringen? Vi får altså ingen nærmere forklaring på tallene??
![]() |
#322 |
Passiv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Kanskje litt på siden, men her er forklaringen på hva som har skjedd hittil: |
![]() |
![]() |
#324 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)
![]() |
#327 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Det var noe Lost i går kveld også her tror jeg, men jeg vet ikke hva for noe. Jeg skal se om jeg finner ut av det. I kveld er det altså først to timer repetition og så to timer final end. |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)
Helt enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg TROR det er den som sendes før episoden imorgen. Men jeg vet ikke.
![]() |
![]() |
#332 |
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Nå har det begynt. Første delen er litt repitisjon med prat og intervjuer av skuespillerne. Det er ikke det samme som jeg fant på www.abc.com, til tross for at mange scener er de samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)De snakker litt om det å ha vært sammen så mye i løpet av de siste 6 årene. Det må ha vært noe spesielt ettersom de bodde der og sikkert var mye sammen på fritiden også. Om ting taes opp på plass til en film så er du der i noen måneder eller så filmes ting i Hollywood der de fleste bor og man reiser hjem til sitt. Men disse menneskene har vært mye sammen de siste 6 årene og det må være litt deilig å være ferdig med Lost for dem samtidig som det nok er sørgelig også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Intenst! Ikke les noe om dette før dere ser, det er min anbefaling! Akkurat nå fikk jeg vite noe "kult", som jeg burde ha tenkt var en mulighet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Hehe, noe dere ikke får se, men noen av reklamen (i hver reklamepause) er Lostifisert. Det er jo reklame (om så kort) hvert 7-8 minutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|