Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-10, 14:39   #401
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Fin bikini! Fra hvor og pris?

Gammel 22-05-10, 16:38   #402
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg gleder meg til bikinisesongen!
Vel.
Jeg har iallefall bestilt denne, så får vi se.

Godt vi er flere som ikke ser frem til den med stor glede, men denne bikinien var rålekker, så jeg signerer Spoon, hvor og pris, og kan man kjøpe forskjellig størrelse på overdel og bukse? :mangler pupper:

Gammel 22-05-10, 16:52   #403
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Godt vi er flere som ikke ser frem til den med stor glede, men denne bikinien var rålekker, så jeg signerer Spoon, hvor og pris, og kan man kjøpe forskjellig størrelse på overdel og bukse? :mangler pupper:

Jeg fant den, men den er jo ikke for oss med små pupper!

Gammel 22-05-10, 17:25   #404
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kjøpt denne på salg - utrolig fin på!

og denne (jakka):

Adele er ikke aktiv  
Gammel 22-05-10, 17:33   #405
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Har kjøpt en nydelig kremfarget kjole og underkjole fra Cream i dag. Finner ikke noe bilder på nett, så får ta bilde selv senere.

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 22-05-10, 19:17   #406
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Fin bikini! Fra hvor og pris?

http://www.figleaves.com/uk/product....=&colour=Black

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-05-10, 19:24   #407
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken str endte du opp med? Vurderer å kjøpe den jeg og.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 22-05-10, 19:28   #408
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Hvilken str endte du opp med? Vurderer å kjøpe den jeg og.

Fikk mail av de at det var noe krøll med kortet mitt, så jeg ba de slette bestillingen så skal jeg legge den inn på nytt. Så nå vingler jeg mellom 70 F eller 75 F. Det er jo samme merke som bh-en min da.. og der går det greit med det midterste hakket på 70 liksom.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-05-10, 19:43   #409
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg har trøsteshoppet siden jeg strever med oppgaven.

Nå skulle jeg kaste inn håndkleet, og kjøpe denne kjolen, nå klarte jeg ikke motstå den lenger. Og så hadde de ikke størrelsen min. Visaen trakk et lettelsens sukk...

Sist redigert av Krem : 22-05-10 kl 19:57. Årsak: Smiley-trøbbel
Krem er ikke aktiv  
Gammel 22-05-10, 19:51   #410
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt bikini i samme stilen guniss. Jeg kjøpte den litt spontant på LaLina (for en formue!), ville nok heller ha kjøpt den du har hvis jeg hadde vært smart og ventet til jeg kom på nett etter å ha fått vite størrelsen.

Gammel 22-05-10, 19:53   #411
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg har kjøpt bikini i samme stilen guniss. Jeg kjøpte den litt spontant på LaLina (for en formue!), ville nok heller ha kjøpt den du har hvis jeg hadde vært smart og ventet til jeg kom på nett etter å ha fått vite størrelsen.

Wow! Den var rålekker!!

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 22-05-10, 20:16   #412
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Kjempelekker Irma

Gammel 22-05-10, 21:31   #413
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Veldig fin Irma!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-05-10, 12:00   #414
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Men blir bikini fra Figleaves billigere enn å kjøpe hjemme da??

Gammel 23-05-10, 12:14   #415
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det blir billigere. Jeg tror jeg betalte 1500,- eller noe der omkring for min bikini på LaLina. På Figleaves koster den samme i underkant av 600,- ekslusiv mva. og frakt.

Gammel 24-05-10, 12:12   #416
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Standard

Jeg har kjøpt to sommerkjoler og en capribukse, alt fra SoyaConcept. Finner ikke bilde på nett.

Gammel 25-05-10, 04:03   #417
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Var på jentetur til Göteborg i helgen og fant selvfølgelig litt deilig stæsj til klesskapet

Superkule bukser med dobbel linning og litt posete lår fra Fifth Avenue Shoe Repair:

Chiffontopp fra Day

Verdens deiligste skinnsko, perfekt til kjole, shorts osv

OPI neglelakk

Og et par korall Vagabondsko jeg ikke finner bilde av

Gammel 25-05-10, 11:01   #418
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Lekkert!

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Var på jentetur til Göteborg i helgen og fant selvfølgelig litt deilig stæsj til klesskapet

Superkule bukser med dobbel linning og litt posete lår fra Fifth Avenue Shoe Repair:

Chiffontopp fra Day

Verdens deiligste skinnsko, perfekt til kjole, shorts osv

OPI neglelakk

Og et par korall Vagabondsko jeg ikke finner bilde av

morgana er ikke aktiv  
Gammel 25-05-10, 20:22   #419
Sandy81
Fullverdig medlem

Sandy81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvit linbukse fra line of oslo, finner ikke bilde og disse

Sandy81 er ikke aktiv  
Gammel 25-05-10, 21:55   #420
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Cream kjolen jeg kjøpte her om dagen, man kan skime blonden på underkjolen under Den ble brukt med OM grandma coat i helga, og det var full klaff !

LiKa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:20.