Sv: Interiør og stæsj til camping
Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.
Grattis med vogn. Skal dere kjøre rundt med den eller skal den ligge på fast plass?
På Biltema finner du masse inventar til vogna av servise i melamin (hardplast) og masse annet du trenger. Vi har i tillegg en del engangsservice fra Biltema når vi ikke gidder og vaske opp. Husk å ta med ei sånn grønn vannkanne for å fylle vann på vogna. Europris har vi også handlet mye til vogna vår av div. plastboller og redskap. Vi har også mye av det plastserviset til unger fra Ikea, det i forskjellige farger. Greit at ungene har hver sin farge så slipper en å vaske opp så mye. Husk røykvarsler og også gassvarsler om dere skal bruke gass og brannslukkningsapparat. Greit å ha egne dyner/puter i vogna. Mye billig på Jysk. Campingbordet fra Biltema til unger er også genialt. Det tåler voksne også, men det er veldig greit å bare ha to løse sånne sammenklappbare campingstoler til voksne på endene. Husk også en hengerlås til å sette der hvor kula er når du kjører med den. Da kan ingen ta vogna når den står rolig.
Skal dere stå fast med fortelt oppslått hele sesongen så er det mye fint å finne på miljøstasjonene og gjenbruksbutikkene av alt mulig. På Finn også er det masse div. å bruke i fortelt for en rimelig penge.
Tusen takk for masse tips. Visste ikke at de hadde sånt på biltema. Veldig glad for at jeg laget denne tråden kjenner jeg. 
Vogna skal stå fast på et sted hele tiden så det blir jo litt som ei hytte. Gubben har allerede ordnet plass, etter at han kjøpte vogna i dag. En meget ivrig gubbe her, jeg visste jo at han hadde lyst på campingvogn men jeg visste ikke at han var så gira.