Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)
Men altså; jeg så siste videopodcasten og ble helt satt ut. Nå er det SLUTT altså. Om fire dager er det SLUTT. Det er så utrolig, siden 2004 har LOST vært favorittshowet mitt (omtrent nøyaktig like lenge som puddingen har vært i livet mitt; jeg husker jeg ammet henne til piloten...) Jeg har sett hver eneste episode, de fleste på første mulige dag. Jeg hadde aldri sett mye sci-fi eller fantasy før, og ble helt satt ut at måten showet var en brainteaser og krevdee kunnskap av seeren for å få maksimalt utbytte. The Lost Experience (internettspill), tilsynelatende "ekte" annonser i aviser i utlandet med clues, masse easteregg, mange internett-fansites med diskusjoner, tråder, info og liste på liste over skjulte poenger som man kanskje ikke hadde tatt første gangen... Ja, og så den evige diskusjonen - kynikerene hevdet at det bare var tull når produsentene hadde den røde tråden, inklusive slutten, klar på papiret da piloten ble vist i 2004. Heldigvis la de jo ned litt bevis i sesong 1 som nå blir forklart og viser at vi rett-troende som stolte på dem hadde rett. 
Vel, I am rambling. Tilbake til finalen, som kommer til å foregå i konsertsalen (det er vi alle enige i å tro, ikke sant?) Er det noen som husker reklamesnutten til ABC som ble laget til UK markedet? Denne dansescenen - som ble laget som promo til sesong 1? (Den ble ikke vist i Norge tror jeg, men den gikk på YouTube og i fanmiljøene.) Kult!
Eh?
To versjoner, med og uten stemmer.
Jeg vedder på at de alle møter opp til konserten, og at Jacks ekskone/Davids mor er Juliet (de kan ha møttes på medisinstudiet feks?) og at hun møter Sawyer der og at de... tar en kopp kaffe som avtalt da hun døde?