Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Fotobok - hvor bestille?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-10, 10:00   #1
Eni
tøff som havregrøt

Eni sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Fotobok - hvor bestille?

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Dyrere. Sist jeg sjekka i hvert fall, men fine bøker.

Jeg ender som oftest opp med JapanPhoto/Elkjøp (samme programvare, skjønt de kunne godt holdt samme takt på oppdateringene).

Jeg har bare brukt Elkjøp, og var kjempefornøyd der! (har også forstått at det er de samme bøkene som Japan Photo tilbyr... Cewe tror jeg de heter?)

Shute - hvem er det som ikke har oppdatert programmene sine? (vil gjerne ha det beste... )

Gammel 19-05-10, 10:13   #2
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fotobok - hvor bestille?

Opprinnelig lagt inn av Eni, her.

Shute - hvem er det som ikke har oppdatert programmene sine? (vil gjerne ha det beste... )

Jeg merket ikke noen forskjell i hvor bra de var, egentlig, og jeg har ikke bestilt fotobøker siden før jul. Mener jeg lastet ned JapanPhotos programvare, og så ombestemte meg og ville bestille hos Elkjøp pga et eller annet tilbud, men at dette da ikke gikk fordi sistnevnte ikke hadde nyeste utgave av CeWe-programvaren. Det har funket fint før, nemlig.

(Det kan ha vært omvendt, at det var Elkjøp jeg fant programvaren hos først).

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01.