|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Rockesøster
|
Sv: Spin off: hvilken vin kjøper du på treliter?Jeg er så veldig glad i rødvin, og har en greie for de Chilenske. Desverre er det få gode derfra som kommer på kartonger. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Spin off: hvilken vin kjøper du på treliter?Kjøper svært sjelden treliter med vin, de gangene jeg gjør det ender jeg som regel opp med Lindemans.
|
|
|
#23 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: hvilken vin kjøper du på treliter?Hvit: Johann Bin og Black Tower.
02 06 09 It's not really my problem if they think I'm weird. Sid Vicious Sist redigert av Snø : 09-05-10 kl 00:04. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: hvilken vin kjøper du på treliter?For tiden går det mest i Canaletto primitivo, mannen kjøper av og til Doppio Passo Salento Primitivo. Vi drikker bare rød pappvin - hvitvin kjøper vi bare på flaske.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: hvilken vin kjøper du på treliter?Hvor lenge holder vinen seg i en kartong? |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Rockesøster
|
Sv: Spin off: hvilken vin kjøper du på treliter?
Det er litt varierende, litt ut fra hvilken drue som er brukt og emballasjen, og tappemekanismen som er benyttet. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Borte
|
Sv: Spin off: hvilken vin kjøper du på treliter?Rød: Marques de Chive eller Marques de Monistrol
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hæ? Bare 6 mnd i uåpnet tilstand? Da håper jeg vinmonopolet har ett godt system som sikrer at kunden ikke kjøper "gammel" vin. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
![]() |
Sv: Spin off: hvilken vin kjøper du på treliter?Rødvin: Rosemount Shiraz Cabernet
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Spin off: hvilken vin kjøper du på treliter?Den lilla med gullskriften på er ålreit. Den med hjorten på er veldig god. Det var en med elg på, men den har jeg ikke sett på evigheter. Også falt Veronalvinen i smak også. |
|
|
|
#34 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg også, så jeg anbefaler en med bilde av en geit. Den er ikke i standardsortimenetet, så ikke alle som har den. Den er fyldig med mye smak.
|
|
|
#35 |
|
Passiv
|
Da er det sikkert bilde av Jahn Teigen i bakgrunnen. Jeg hadde nylig den tvilsomme gleden å høre en Jahn-Teigen-medley. Og det er ikke tvil - han har smurfer i koret. |
|
![]() |
|
|