Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Mad muff pie

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-10, 16:05   #1
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mad muff pie

hahaha, Skytte. Genial ide! Jeg har laget denne til dessert i morgen, vi får besøk. Har overrasket mannen min 2 ganger i dag, da han står med skje i kjøleskapet. Sier han bare skal passe på den Neste gang tror jeg at jeg skal sette en blomsterkvast oppi den jeg også. Så får den kanskje stå i fred.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 16:30   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

hahaha, Skytte. Genial ide! Jeg har laget denne til dessert i morgen, vi får besøk. Har overrasket mannen min 2 ganger i dag, da han står med skje i kjøleskapet. Sier han bare skal passe på den Neste gang tror jeg at jeg skal sette en blomsterkvast oppi den jeg også. Så får den kanskje stå i fred.

Bare husk å putte noen sugerør som du klipper til oppi som du setter blomstene i, så slipper du å putte blomster rett i godsakene.

Lykke til!

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 16:31   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Skytte!

Jeg skal lage denne igjen til dessert på 17 mai, tar den med til middag hos mine foreldre og søster med familie. Jeg brukte ca 200 g melis sist, og den slo an veldig, men mulig jeg reduserer mengden ned til 150 nå, siden det høres ut som det er nok. Jeg har kjøpt 3 pk mørke Dots, synes det ble litt lite med to pk sist, da får jeg til en jevnere og mer dekkende topp, skal smuldre det mer slik som Skytte har gjort. Kjøpte akkurat 20 langstilkede hvite roser idag, kan jo putte på en midt på.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:38.