|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forslag til leker i guttebursdag for fireåringer? Hvordan høres dette ut?Hvis det er fint vær blir vi i hagen.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Forslag til leker i guttebursdag for fireåringer? Hvordan høres dette ut?man rekker svært lite på 2 timer i 4-årsbursdag. Spising av "mat", spising av kaker, fiskedam, frilek og vips så er de to timene over.
|
|
|
|
#3 |
|
Sv: Forslag til leker i guttebursdag for fireåringer? Hvordan høres dette ut?Så du mener at dette blir litt for ambisiøst?
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Forslag til leker i guttebursdag for fireåringer? Hvordan høres dette ut?Vi pleier å spiste pølser og kake i en go, og så langt har vi ikke hatt noen organiserte leker bortsett fra fisking. Det har holdt i massevis. Min erfaring er at barna er veldig opptatt av hvilke leker bursdagsbarnet har, og ikke så veldig interessert i mye orging.
|
|
|
#5 |
|
Sv: Forslag til leker i guttebursdag for fireåringer? Hvordan høres dette ut?
Men vi skal være ute, og der er det ikke særlig andre leker enn det tassen har nettop fått i gave. Derfor synes jeg det hadde vært litt greit med noe organisert noe.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Forslag til leker i guttebursdag for fireåringer? Hvordan høres dette ut?Akkurat hatt 4-årsburdag med 7 små gjester
|
|
|
#8 |
|
Sv: Forslag til leker i guttebursdag for fireåringer? Hvordan høres dette ut?
Ja hvis det blir stygt vær og vi må være inne så tror jeg vi kjører det på denne måten som Glitter også er innom.
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Forslag til leker i guttebursdag for fireåringer? Hvordan høres dette ut?De to timene går så det suser altså. De er jo ikke ved bordet før et kvarter etter de kommer - minimum: Så er det pølse - så frilek - så kake - fiskedam - så frilek - så is og så hjem. Ungene synes det var artigst av alt da jeg lekte robot. (seff ikke planlagt, en ren tilfeldighet)
|
![]() |
|
|