Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hva bør man psyke seg opp på når man skal ha visning?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-10, 22:39   #19
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør man psyke seg opp på når man skal ha visning?

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Er det positivt i noen situasjoner å ha selger der? Bortsett fra om megleren er udugelig, så klart.

Jeg synes de beste visningene jeg har vært på, er de hvor det har vært bare meg og selgerne. Men begge steder var selgeren godt voksne damer, som bare åpna skap og viste fram alt, omtrent. Jeg syns det var veldig greit å få slik "praktisk innføring i hvordan det var å bo der".

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Jeg tenker at alt du nevner, bortsett fra hvilke stauder som vokser opp, er sånt megler skal sette seg inn i før visning.

Dream on.... er min erfaring med meglere.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.