Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?
Opprinnelig lagt inn av United, her.
Sånn jeg tolket deg, Floksa. Du tør skrive om følelser, selv de som ikke er pk. Og, som du sier, hvordan man handler når man er i situasjonen kan være helt annerledes. Så får man bare krysse fingrene for at man slipper finne det ut.
Takk for det 
Så flott at så mange VET med sikkerhet at de kommer til å oppføre seg som små engler og forsake sine egene behov og sette barna forran alt i en situasjon som vel er for mange det tøffeste som finnes.....
Og ikke minst at de VET hva som vil være best for mine barn dersom situasjonen vil oppstå Dere er go`e altså!
Jeg endre selvfølgelig med dette svaret mitt til:
Jeg og mannen har faktisk snakket om dette. Fordi et brudd vil bli veldig tungt, da vi er i en situasjon som ikke er helt "vanlig". Han er pumpet full av hvilke rettigheter han har, for jeg har forklart han at jeg ikke kommer til å ivareta hans rettigheter ved et evt brudd. Det får han greie selv. Så har han fått mitt ord på at jeg IKKE kommer til å flytte tilbake til mitt hjemsted. Jeg kommer til å bli boende her i nærheten slik at begge kan opprettholde et forhold til barna. Så tar vi det derifra, men begge ønsker at barna skal ha et godt og fungerende forhold til begge. Mannen er klinkende klar over at han er i en situasjon ved et brudd som gjør at han ikke kan ha daglig omsorg for barna.
Sånn, var det pk nok for røkla?