|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi har vel i snitt spist på McDonalds 1-2 ganger i året siden barnene ble store nok til å synes at det var interessant. Stort sett i forbindelse med ferie, eller fordi vi var sammen med noen andre som ville dit. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Glamorøs
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing
Jeg vil påstå at en "hjemmelaget" burger på restaurant oftest er sunnere enn gatekjøkkenburgere som som regel er masseproduserte og bestilt som frossenvare.
|
|
|
#83 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingJeg tror ikke det er noe spesielt i veien med kvaliteten på maten hos de store burgerkjedene. Jeg har spist en del på Burger King i det siste sammen med junior, og jeg har ikke stort å utsette på smaken heller (vi drikker vann da, ikke brus), men jeg ville nok heller ha spist på BIT som ligger i nærheten, men han får bestemme. Ideelt sett burde jeg sikkert la være å spise hos de store fastfoodkjedene, men det er ikke begrunnet i smak eller kvalitet på maten, men i hvordan de oppfører seg i forhold til ansatte og leverandører, altså en politisk og økonmisk vinkling mer enn en ernæringsmessig. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingHvor villig jeg er til å kjøre enke om ærend til McDonalds? Ikke villig i det hele tatt. Det må være i nærheten der jeg er der og da, evt. på veien dit jeg skal.
|
|
|
#85 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingJeg syns burger er godt,men liker best Jafs sin. Men hvis vi er i Harryland og er sultne så spiser på McDonalds.
|
|
|
#86 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi har aldri vært på Burger King eller på McDonalds med ungene vi. Selv har jeg ikke spist der siden jeg var russ. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingType søndag der vi har tilbragt en hel dag på fotballcup, er forfrossen og utsultet, middagen hjemme er overhodet ikke planlagt, da hender det vi stikker innom McD og kjøper maten med hjem. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
can-jur
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVeldig sjelden 2-3 ganger i året kanskje?
|
|
|
|
#89 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing
Når vi er i Bodø så er vi innom BurgerKing. ca 1 gang i året
Sist redigert av Honda : 07-05-10 kl 21:43. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi er på McD eller BK to-tre ganger i året. Jeg synes ikke maten er god i det hele tatt. Jeg liker ikke burgere noe særlig og salaten og brusen er jo forferdelig. Ungene synes det er like stor stas med Peppes eller Egon, så hvis vi spiser ute, blir det som regel de stedene. De gangene vi har stukket innom McD, har det som oftest vært på ferieturer, eller hvis vi har besøk av slektninger fra mer grisgrendte strøk som ikke har tilgang på slikt. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingJeg er farlig nær å stappe ungene i bilen og dra på McDonalds nå. :sulten med gubbe som må jobbe overtid en fredagskveld:
|
|
|
#92 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi drar dit ca. 2-3 ganger i aaret og det er alltid paa vei hjem fra Nederland til Tyskland. Mc. Donald's ligger ved bensinstasjonene paa Autobahn her nede. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
geskjeftig
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingAldri, vil jeg vel si.
|
|
|
#94 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi er på BurgerKing hvis vi er i Sverige for å handle, greit å spise før vi kjører hjem igjen. Ellers blir det hvis vi er på vei fra ferie eller andre aktiviteter.
|
|
|
#95 |
|
:)
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing...
Sist redigert av Katie : 10-09-10 kl 22:30. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingNår vi har en kosedag i byen med ungene, enten en av oss og ett barn, eller alle sammen. Det skjer ca tre ganger i året, eller noe sånnt. Vi voksne foretrekker annen mat, men når vi har kosedag sammen med ungene får de velge. Det vil si storesøster. Og for henne er det ikke tvil: McDonalds ruler.
|
|
|
|
#97 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingFor oss er det ikke "djevelsen verk" eller noe sånn, men Knerten er for liten til å anse det som stas å dra dit, så vi drar ikke bevisst sånne steder. Vi stopper altså for fastfood på langtur, av ulike årsaker ikke md/k, jeg vet ikke, de har sikkert noe sånt i Førde, men vi er vanedyr og kjører dit vi pleier... på vei østover er det rett og slett ikke slike valg vi har sett langs veien, så da er det sogneporten som er valgt.
|
|
|
#98 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingMinsten synes det er voldsomt stas, men det er nok mest pga. storesøsteren som omtrent tror det er julaften hver gang vi drar dit.
|
|
|
#99 |
|
Ferdiglada
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingNår vi er på bytur. Sånn cirka en gong i året. Eller på ferie.
|
|
|
|
#100 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingAner ikke. Er ikke noe jeg tenker over. Har vi lyst-har vi lov. Men så er det ikke så ofte jeg har lyst, en gang i mnd kanskje. Jeg ser ikke helt problemet.
|
![]() |
|
|