|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Egner er jo også morsom. Kardemomme by har vi lest flere ganger som godnattbok, først i riktig rekkefølge og dernest har vi latt Lillegutt velge kapitler selv.
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Jeg sliter veldig med at Vesla blir så fort redd. Hun liker bare überkoselige historier, og det er ikke grenser for hva som er for skummelt. Jeg løser det vanligvis med at jeg roer ned og leser forsiktig videre, men av og til begynner hun å gråte og ber med inderlig om å stoppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]()
Kanskje de gamle, fine bøkene til Elsa Beskow? Det er jo så nydelige tegninger i dem også.
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Elsa Beskow kan jeg jo plukke frem. Det var en god idè. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Den vesle tigeren og den vesle bjørnen av Janusch, synes jeg er kjempesøte bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Borte
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Sær og kresen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Jeg synes den var veldig søt i høylesningsform også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Mean Milk Machine
![]() |
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Originala
|
![]() Min håpefulle er veldig glad i Snill av Gro Dahle. En fantastisk nydelig bok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Jeg elsket Løvehjerte og håper virkelig Lille B vil sette pris på den en dag. Og Ronja Røverdatter. Han har sett litt på film-TV-sereien, men syns røversyngingen var skummel.
![]() |
#15 |
kan tilsettes alkohol
|
![]()
Joda, men den er kjapp å lese. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
kan tilsettes alkohol
|
![]()
Hun hører ofte på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Protonterapeut
|
![]()
Vi er medlem av Ole Brumm bokklubb (surprise!) og der er det masse koselige små hundremeterskogen bøker. De er ikke helt tilpasset podens alder, så jeg skal melde meg ut om en liten stund, men til snuppa di passer det gjerne bedre?
![]() |
|
|