Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sånn "babys første år"-bok, anbefalinger?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-10, 22:28   #9
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sånn "babys første år"-bok, anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg har dessuten kjent på stresset med "oioioi, jeg må sjekke hver eneste dag, flere ganger for dagen helst, om det er kommet en ny tann, jeg må jo ha datoen til boka... en gutt som får tre jeksler på ei uke har sårt tannkjøtt og vil helst ikke at mamma skal ta på det, og synes åpenbart ikke boka er viktig nok som forklaring... Dertil glemte jeg å skrive ned en, så jeg måtte spørre mamma (han fikk den på juleferie) og dessuten begynte jeg å lure for meg selv, høyre fortann oppe.... høyre for meg eller ham? Bok er STRESS! Men han skal få.... en gang...)

"Mai 2009" holder nok i massevis... ;-)

Vi har en som heter Babykrøniken. Designet er stygt, og mye unødvendig å fylle inn. Jeg har rett og slett limt over mange av sidene med hvite ark, for å heller ha til bilder.

Vi har også en som heter Mitt første år Babyalbum. Ok design, litt mindre å fylle ut, og unødvendig stor plass brukt på små ting.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.