|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Audacious
|
Sv: Dere som bor/har bodd i USA ...Skole er allerede på plass (!), ser det ut til. Ja, for dette ble jo avklart på søndag, så det skulle jo bare mangle...
|
|
|
#22 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Dere som bor/har bodd i USA ...Jøye meg - jeg er mer enn imponert!
|
|
|
#24 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Dere som bor/har bodd i USA ...Å gud så spennende! Jeg forelsket meg helt i Usa da vi var der for et par uker siden. Jeg virkelig leengter tilbake!
|
|
|
#29 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Dere som bor/har bodd i USA ...Jeg har enda ikke klar kontrakten som skal underskrives av alle fire, i fem eksemplarer. Jeg tenker jevnlige offergaver til oss hjemme, fri videresending av nettkjøpte produkter som ikke sender til Norge, solsnakkforbud når vi har dårlig vær etc. etc. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som bor/har bodd i USA ...Ikke mye å bidra med, men det høres veldig spennende ut med et halvår i usa |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Audacious
|
Sv: Dere som bor/har bodd i USA ...
Neida, jeg vet ikke når de går. Men jeg vet hvor de går, og at man må bytte i sentrum dersom man skal fra der vi antagelig skal bo til ungenes skole.
|
|
|
#37 |
|
Glamorøs
|
Sv: Dere som bor/har bodd i USA ...Heldiggris! Å bo i Santa Cruz er sikkert fantastisk. Jeg skulle ønske vi kunne få til et år i USA også, men det ville ført til at en av oss måtte jobbe MYE mer der borte enn hva vi gjør her hjemme, og ingen av oss er villige til å gi opp den tiden med familien.
|
|
|
#38 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: Dere som bor/har bodd i USA ...Nå har ikke jeg lest alle de tusen tidligere innleggene i denne tråden, men har stukket inn hit på oppfordring. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Dere som bor/har bodd i USA ...
Vi fikk kjapt og greit konto og sjekkhefte i Bank of America.
|
|
|
#40 |
|
Audacious
|
Sv: Dere som bor/har bodd i USA ...Tusen takk for informasjon, Maryan og lillamamma!
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 15-05-10 kl 11:23. |
|
|
|
![]() |
|
|