Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeansutfordring

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-09, 17:41   #121
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

Hva betyr Tapering bottom?
Og stright fit bottom?
Og Flare bottom.

Det har noe med rumpa å gjøre ja?

Sist redigert av Karamell : 29-09-09 kl 17:51.
Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:46   #122
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og forskjellen på disse målemetodene? :teskje:

Fix measurements og body measurements.

Body Measurement or Fix Measurements.

Sist redigert av Karamell : 29-09-09 kl 18:05.
Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:50   #123
Slettet bruker
Passiv

Standard

Fix er at det du oppgir er målene på plagget. Da har du selv tatt høyde for bevegelighet og alt. Body er det du har målt rett på kroppen - så ordner de passform og alt sånt.

De forskjellige bottomene vet jeg ikke.

Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:52   #124
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt problem er at alle buksene jeg får fin rumpe i er hoftebukser, men jeg vil gjerne ha noen som går høyere i livet. Hvordan får jeg til det? :blondie:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 18:39   #125
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Mitt problem er at alle buksene jeg får fin rumpe i er hoftebukser, men jeg vil gjerne ha noen som går høyere i livet. Hvordan får jeg til det? :blondie:

Bred linning. I enkelte bukser med høyt liv får man vanvittig lang rumpe.
Skal se om jeg finner et bilde som illustrerer hva jeg mener.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 18:41   #126
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du trenger ikke for min del, jeg har en bukse som gir meg verdens lengste, flateste, kjipeste rumpe. Den har skikkelig høyt liv.

- No. 4 -
Gammel 29-09-09, 18:41   #127
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg mente bilde som illustrerer bred linning.

Gammel 29-09-09, 18:43   #128
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Å, ja!

- No. 4 -
Gammel 29-09-09, 18:55   #129
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Her er en bukse med bred linning.

Gammel 02-05-10, 22:04   #130
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan har buksene holdt seg i vask og slikt?

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 22:05   #131
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Hvordan har buksene holdt seg i vask og slikt?

Helt utmerket. Det er favorittbuksen min og jeg bruker den mye, den ser ikke slitt ut.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 22:06   #132
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har tatt av så jeg har mange jeg nå. Elsker dem. Totalt. Holder seg fantastisk i vask og det hele.

Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 22:06   #133
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Helt utmerket. Det er favorittbuksen min og jeg bruker den mye, den ser ikke slitt ut.

Tusen takk, da vet jeg hva jeg har å gjøre.

Svigermor har målt meg i dag, så endelig har jeg mål å gå ut i fra.

Gammel 02-05-10, 22:08   #134
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har tatt av så jeg har mange jeg nå. Elsker dem. Totalt. Holder seg fantastisk i vask og det hele.

Takk for svar, vist man legger på ekstra ting får man se bilde av resultatet før man bestiller da?

Er det ett "stoff" du vil anbefale?

Gammel 02-05-10, 22:10   #135
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du får ikke se bilde nei.

Jeg er veldig glad i bodyhugger jeansene. Men nå har jeg nettopp bestilt i pussycat jeans med mer stretch.

Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 22:33   #136
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Denne har jeg gått glipp av.
Skal kikke på nettsidene i morgen.

Gammel 02-05-10, 22:38   #137
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye kommer de på til slutt da? :gnien:

Gammel 02-05-10, 22:40   #138
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hvor mye kommer de på til slutt da? :gnien:

Min er helt enkel uten annet tillegg enn bred linning, og den kom på ca. 475 kroner. Levert på døren med DHL.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 22:42   #139
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt-i-alt? Wow. Det var jo faktisk nesten på grensen til rimelig.

Gammel 02-05-10, 23:02   #140
Slettet bruker
Passiv

Standard

Mine pleier å ligge på snaue sekshundre med andre lommer, knapper, magepanel osv.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.