Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Familiespisesteder i Bergen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-10, 10:34   #21
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Familiespisesteder i Bergen

Vi har fleire gonger vore på Nama... ligg ikkje det i Rosenkransgate da? God asiatisk mat, særlig sushi. Ho på 6 et gjerne sushi, men minsten vil berre ha ei skål ris... Meiner at dei har barnemeny.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 13:10   #22
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Men altså, skal du til Bergen, apan?

Ja, men på kort helgetur med familien. Det er liksom storbytur for storebror-to-be før babyen kommer og gjør slikt litt vanskeligere for en stund. Flybilletten var julegave fra min mor og far. Det er litt stramt familiefokus hele helgen, så jeg har dessverre ikke prøvd å legge ut noen tråd om treff . Tror mannen vil steile litt hvis jeg skal starte med noe slikt midt oppi det hele.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 14:32   #23
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Den som sitron nevner der skal vist være veldig bra. Kjenner resturantsjefen der.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 15:24   #24
ellefanto
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2010
ellefanto har et hav av muligheter foran seg
Standard

Naboen
Lenge siden jeg har vært der, men der har de helt sikkert noe til guttungen.
De har god mat i flere prisklasser, og ulike grader av tradisjonelt enkelt og litt mer avansert.
Ligger i sigurdsgt ved kinoen

ellefanto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 00:05   #25
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Zupperia kan trygt anbefales, og nå finnes det jo to Zupperia-er. Vi har spist en del der i det siste, riktignok ikke med barn.
Om man skal ha med barn, tror jeg kanskje jeg ville anbefalt "gamle" Zupperia på Permanenten.

Men altså, skal du til Bergen, apan?

Hvor er den nye? Like mange sofaer?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 00:11   #26
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Og så er det den i Marken, hva heter den da? vis-a-vis speiderkontoret og turlaget.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 10:41   #27
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Hvor er den nye? Like mange sofaer?

Nesten ingen sofaer.
Den er i Vaskerelven, der Netty lå før?
Det er ikke plass til å løpe mellom bordene eller barnevogner og slikt der, så det blir en litt annen stemning på et vis.
Samme gode maten da! (Og et bedre sted å dra om man er ute uten barn. Jeg får nemlig litt lavere terskel for barnemas når jeg er ute uten barn ...)

Den der italienske i Gågaten er også bra, La Bottega Italiana. Om man skal/har vært på Akvariet, så er den på veien tilbake til sentrum.

Gammel 28-04-10, 23:05   #28
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor endte du opp, Apan?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 23:29   #29
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvor endte du opp, Apan?

I Gøteborg . Ingen fly til Bergen den helgen nei... Og vi kunne ikke utsette pga min meget store mage. Men vi koste oss i Gøteborg også da.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 23:32   #30
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

I Gøteborg . Ingen fly til Bergen den helgen nei... Og vi kunne ikke utsette pga min meget store mage. Men vi koste oss i Gøteborg også da.

Kjipt, men Gøteborg går jo også an, ja.

Gammel 28-04-10, 23:34   #31
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Pastasentralen? Den er kanskje litt samme gate som Egon og Peppes, men jeg synes den har sjarm. Den gamle hadde mer sjarm, men den nye er ikke så verst heller. I det minste er den vel "unik" for Bergen, eller? Avslappet stemning og moderat prisnivå har den iallfall.

Pastasentralen ja. :mimrer:

Men da jeg pleide å vanke der lå den vel på andre siden av stasjonen?

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 23:37   #32
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Pastasentralen ja. :mimrer:

Men da jeg pleide å vanke der lå den vel på andre siden av stasjonen?

Hvilken stasjon?

Nå vet ikke jeg når du pleide å vanke der, men den lå rett over veien for Bystasjonen før, ja.

Gammel 29-04-10, 00:40   #33
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken stasjon?

Nå vet ikke jeg når du pleide å vanke der, men den lå rett over veien for Bystasjonen før, ja.

Bystasjonen ja.

Bodde et halvår på Radøy, hver helg var det bussen til byen, tusle over til Pastasentralen å få i seg litt mat, før man dro videre til Kvarteret eller Garage.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.