|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lure måter å få i barna grønnsaker? tips!Jeg må innrømme at jeg har gitt opp å få i ungene rene grønnsaker(de spiser råe gulrøtter og blomkål da). Vi legger ikke en gang grønnsaker opp på fatene deres lengre. Men vi koker og spiser grønnsaker nesten hver dag selv, og er iallefall gode rollemodeller når det kommer til grønnsakspising. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
Sv: Lure måter å få i barna grønnsaker? tips!Rasper eller finhakker gulerot i tomatsausen når vi har spaghetti med kjøttdeig. Ellers er dette egentlig ikke noe problem her i huset enn så lenge... |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Lure måter å få i barna grønnsaker? Tips!Jeg tror også ting går seg til med tiden, det er vel fler som har erfart det? Min eldste (9 år) har vært like skeptisk til grønnsaker som andre unger, men det siste året har han blitt stadig mer vågal i matveien. Han smaker villig på det meste, og han liker stadig mer. |
|
|
|
#24 |
|
Hertuginne
|
Sv: Lure måter å få i barna grønnsaker? Tips!Vi har funnet noen favoritter som er garantert at ungene får i seg, blant annet er erter og gule gulerøtter virkelig går nedpå. Lapskaus med litt pølser i er også veldig populært. Men andre ting vil de ikke se, og jeg synes det er helt greit at de ikke spiser alt mulig av grønnsaker, det er ikke alt jeg liker heller.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Lure måter å få i barna grønnsaker? Tips!Hos oss er amerikansk grønnsaksblanding blitt en stor hit. "Jippi! Skal vi ha grønnsaker?
|
|
|
#26 |
|
Vaklende
|
Re: Sv: Lure måter å få i barna grønnsaker? tips!
Jeg ønsker meg stavmikser.
(I det siste har det gått i litt vel mye i ferdigretter, men jeg innser at vi dør ikke av det noen uker i året, når ting er stresset og presset ellers) |
|
|
|
![]() |
|
|