Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Karneval!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-07, 22:23   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karneval!

Vi har også karneval - prinsen er like gammel. - Jeg tenker å lage jeg.

Enten gjøre han til katt, med brun strømpebukse og genser og å lage en hale og evt noen ører (tviler på at jeg får han til å ha noe på hodet da men...)

Ellers har jeg tenkt på biekostyme - sort strømpebukse og genser - så maler jeg gule striper på genseren og fikser noen små vinger på ryggen og evt et par ekstra bein...

Eller jeg har tenkt på oljesjeik. Prinsen elsker nemlig å ha ting på hodet. Blir helt i ekstase om jeg tar en genser og snurrer den litt på hodet....Så det og en lang kjortel tror jeg går så det suser...Vel, vel....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.