Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-07, 20:47   #9
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg var i Paris i helgen og shoppet en del til oss alle. Her er et lite utvalg (det jeg har funnet bilder av...).

Begge guttene fikk capser fra Gap:

De fikk begge matchende t-skjorter, hettegenser og dongerijakke med hette.

Selv kjøpte jeg meg en sort kjole på Gap med dyp utrigning og knyting under puppene. Den satt fint på, til tross for at jeg har lagt på meg masse pga sykdom den siste tiden.

Mannen min fikk tak i fullt antrekk i en designerbutikk ved Chatelet. Her er et lite bildeglimt av de smale stripete sigarettbuksene og den rutete frakken (med avtagbar pelskrage og kjempekule lommer):

Skoa kjøpte vi også i Paris. I tillegg fikk vi en høyhalset genser i tynn ull og med små hullemønster nedover siden. Alt til rundt halv pris.

Jeg vurderer sterkt å reise fast til Paris på shopping i januarsalget hvert år. Er overbevist om at det kan lønne seg om man kjøper lurt.

LaBanga er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.