Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?
Ifølge testen er jeg en "classic cone", og det kan nok stemme. Jeg er relativt spinkelt bygd, men har brede skuldre (som gjør jakkeshopping vanskelig ), spinkel overkropp og smale hofter, medium puppestørrelse (men BH er notorisk vanskelig pga. smal "ribcage"). Jeg har muskler i lår og legger, etter mange år med overivrig terrengsykling.
Jeg kler meg nok ganske streit. Uniformen er smale jeans, sko med hæl, samt enkel topp og cardigan. Jeg kan også slå til med dressbukse med vide ben og en enkel pologenser, eller kjole/skjørt til knærne, og gjerne smalt. Jeg kan gjerne bruke blyantskjørt med høy midje, i hvertfall får mannen stjerner i øynene da. 
Ellers liker jeg klær som følger fasongen (fitted, herregud i dag har jeg ikke norsk ordforråd), og etter mange år hvor jeg kjøpte for store klær, har jeg funnet ut at klærne må passe ordentlig. Pga. skuldrene, som ikke er objektivt brede, men brede i forhold til str. 34-meg, er det vanskelig å finne bluser og jakker uten stretch som sitter fint. Tunikaer av alle slag er derimot hat, og jeg presterte å kjøpe en strikkekjole i vinter som fikk meg til å se ut som Gro Harlem Brundtland.