Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spin off: Er du flink å kle deg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-10, 19:22   #32
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?

Nei, dessverre er jeg lite flink til å kle meg og sminke meg. Jeg kan selvsagt slå til noen ganger og har jo mange fine klær i skapet, men generelt har jeg en tendens til å velge komfort framfor stil (og går derfor mye i joggesko og softshelljakke ). En annen greie er vel at jeg, nokså ubevisst, venter med å komplettere garderoben til jeg har gått ned de kiloene jeg har for mye. Men det er litt dumt å vente sånn i årevis, så jeg tok meg litt sammen nå etter nyttår.

Jeg er imponert over alle de som alltid er velkledde. Det må koste mye og være mye jobb! Klær blir jo ganske fort slitt eller mister fasongen.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.