|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alkoholinntaket ditt?
To glas onsdag og to glas torsdag. Problem solved |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Alkoholinntaket ditt?Så nå må jeg jeg drikke både onsdag og torsdag.
![]() |
#63 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Alkoholinntaket ditt?Det kan godt gå en måned uten at jeg drikker alkohol. Men jeg kan også drikke et glass vin eller to til middagen flere dager i uka, det går veldig i perioder. (Nei, jeg er ikke periodedranker). |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
X First Lady
Akkurat slik som meg ser jeg. Kun litt fjasete og av og til litt rødvin midt i uka |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg er sjelden på fest, men vi har som regel øl (en sjelden gang vin) i hus i helgene. Vi drikker ikke mye; et par øl/glass vin fredag og lørdag. Og om vi har en kartong vin, koser vi oss med et glass noen kvelder i uka også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Passiv
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg drikker når jeg har lyst. Bruker også alkohol som avslapningsmiddel på kjipe dager. Men nå nylig hadde jeg en lang kjip periode, og merket etterhvert at jeg drakk litt oftere enn det som etter min egen oppfatning er bra for meg, og siden da har jeg ikke hatt lyst på alkohol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg tar meg gjerne et glass baileys ved ukeslutt, men ikke hver dag
![]() |
#69 |
både her og der
|
![]() Sv: Alkoholinntaket ditt?Det blir mindre og mindre. Det gikk litt over styr i studietida, spesielt under et ett-årig utenlandsopphold, så etter det har jeg liksom fått min dose. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Alkoholinntaket ditt?Vi drikker ofte vin. Og tar oss en fest i blant med venner. Vi har ikke småbarn i hus lenger, og nyter livet. Gubben må være litt forsiktig, da. Han blir fyllesyk av to glass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Alkoholinntaket ditt?Etter to svangerskap og to relativt lange ammeperioder er jeg blitt så billig i drift at jeg føler meg rimelig beruset etter bare et lite glass med vin. Jeg synes ikke det er noe moro å føle meg beruset, så da blir det til at jeg ikke drikker så mye, og da fortsetter jeg jo å være like billig i drift. Om denne sirkelen er god eller ond kommer vel an på øyet som ser.
![]() |
#73 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg har jobbet på båt for en del år siden, og drakk da mitt..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg trodde en lang stund at morsrollen hadde gjort meg avholds, jeg. Så kommer man over det første årene med lite søvn og få barnevakter, og så viser det seg at man faktisk har det i seg ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Pauset
|
Ikke no problem. Du trenger ikke det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Peppy!
|
![]() Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg anser vin å være noe av det beste livet har å by på. Jeg drikker ikke vin hver dag, men det er kun fordi jeg er småopptatt av kalorier. Men drikker alltid vin i helgene, og om sommeren blir det glatt et glass hver dag. Jeg drikker dog svært sjelden så mye at jeg blir full. Det er mange år siden sist. Sjelden mer enn en halv flaske. Sånn som nå; her sitter jeg og mannen med et glass rødvin hver og feirer at vi har fått barnehageplass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg drikker ikke
![]() |
#79 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg drikker veldig sjeldent alkohol, og når jeg gjør det så er jeg stort sett veldig fornøyd etter ett glass. Alkoholinntaket mitt har bare blitt mindre og mindre de siste årene og kan ikke si at jeg savner det. Hater å være i dårlig form dagen etter og ikke minst nå som jeg har noen å ta meg av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Alkoholinntaket ditt?Det har blitt svært lite alkoholinntak de siste 3 årene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|