Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-10, 10:05   #19
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Noen som tør innrømme alvorlige "bomturer" når dere har vært ute og reist?

Tja. Jeg var i Brüssel og besøkte ei venninne, og hun skulle følge meg til flyplassen da jeg skulle hjem. Vi satte oss på feil tog, men oppdaget det heldigvis etter en stund. Vi kom oss av og hev oss på et annet tog som heldigvis gikk mot flyplassen. Jeg rakk såvidt flyet... måtte løpe den kilometerlange veien til flygaten - og rakk selvfølgelig ikke taxfree handlingen .

Har en annen historie som ikke er for gammel også... Det var i fjor høst, og jeg er mer flau over den for det var bare min feil. Jeg skulle på et møte på Ås, og fløy derfor til Rygge for å prøve noe nytt. Når jeg reiser så hører jeg ofte på lydbok, og er derfor litt distre... Hoppet på et tog på Rygge stasjon, og oppdaget selvfølgelig ikke at det var et regiontog som ikke stoppet på Ås, før det passerte. Shit au tenkte jeg, jeg går av på Ski og tar toget tilbake (har bodd i Ås i fire år og er jo litt kjent ). Da jeg kom til Ski så så jeg toget stå på det andre sporet, jeg løper gjennom undergangen og hiver meg på det toget i det det drar. Når konduktøren kommer så sier jeg - Ås (selvfølgelig) hvor han da sier - Ås?? Dette toget går til Mysen det. Ehh, litt flau kan man si. Jeg måtte bli med til Kråkstad, og vente en god stund før toget tilbake til Ski kom. Jeg prøvde å finne et taxinummer men, klarte ikke det. Kråkstad er jo ikke verdens navle, så det var ikke en sjel jeg kunne spørre. Jaja, så mye for å være kjent i området (har jo tatt det Mysentoget flere ganger før også da, for min kjære søster Spoon bodde et par år i Hobøl).

Jeg kom iallefall en god stund for sent til det møtet, noe flaut får en si .

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.