|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Drottningatan har kafeer og butikker fra ende til annen. Heron City utenfor byen (Kungens Kurva, der Ikea ligger) har lekeland, food court, og annet gøy. Der finnes også en gigantisk Toys'r'us, og andre kule butikker.
|
|
|
|
#23 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Også har man jo Wasa-skipet. Det er ganske kult. Det er det eneste jeg husker fra Stockholmsturen vi tok da jeg var 6+4 på vei med Kløver og besvimelsen nær av kvalme.
|
|
|
#24 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Vi har ikke tid til rusling når vi bare har en kveld og en dag til rådighet. Da må jeg vite hvor vi skal og hva som skjer der. Med bedre tid (og større barn) ville det blitt noe helt annet. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Jaaa, Drotninggatan! Vi bodde på et lite hotell i Drotninggatan. Het Bentley, tror jeg. Ikke at jeg husker så mye av det. Maten kan jeg i alle fall ikke uttale meg om.
|
|
|
#27 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?
Junibacken, antakelig. Det ligger vel ikke så langt fra Wasa-skipet, om kvalmehukommelsen min ikke tar feil?
|
|
|
#29 |
|
I mål
|
Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Jeg har bodd her: http://www.rica.no/Hoteller/Rica-Hotel-Gamla-Stan/ |
|
|
|
|
|
#30 |
|
I mål
|
Ja, jeg synes også det, men jeg har konstatert at det faktisk ikke gjelder med en femåring. I alle fall ikke min. Han var lettere å rusle med for 2 år siden. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Har bodd på Clarion Hotell Sign, det var jeg veldig fornøyd med.
|
|
|
#32 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Om dere kjører, så har jeg vurdert StayAt-hotell. Jeg har ikke bodd der selv, men de har jo soverom - noe som er greit når man har unger, tenker jeg.
|
|
|
#33 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Vi bodde på Stay at Lindhagen i fjor sommer. Veldig fint hotell. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Jeg likte http://www.nordiclighthotel.se/sv/ Du kan bestille deilig meny med vin som passer hver rett opp på rommet f.eks. Stilig design. Rolig. Også var vi på en bar laget i is (Nordic Ice?) på andre siden av gaten, om jeg ikke husker feil. Kort til alt. Rett ved flytoget. Kanalen. Gamla stan. Ikke spesialtilpasset barn da, om dere må ha det. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lindhagen ligger ca.5 t-bane tur unna Central stasjonen + 5 min gange fra hotellet til t-banestasjonen. |
|
|
|
![]() |
|
|