|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leter du etter på loppis i år?Elsker loppis
|
|
|
|
#42 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hva leter du etter på loppis i år?Ja, jeg glemte vel egentlig å si hva jeg leter etter. I år er vel det eneste spesifike en kommode med sjel til lillesøsters klær. Det finner jeg sannsynligvis ikke, men sjansen er stor for at jeg finner mye annet fint. Gjerne gammelt og retro. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Hva leter du etter på loppis i år?Sekstitallsstæsj! |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leter du etter på loppis i år?Tallerkenhylle. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leter du etter på loppis i år?Bøker!
|
|
|
#47 |
|
er her
|
Sv: Hva leter du etter på loppis i år?Altså missforstå meg rett, det er mange loppemarkeder i området, men de er små og har bare dill og dall ikke litt større ting. Jeg har blitt utrolig skuffet på de jeg har kikket innom her i Bergen og omegn. Mens jeg har vært på flere gedigne på østlandet, der jeg fant ut at jeg måtte bare gå for det var så mye jeg hadde lyst på som jeg ikke fikk tatt med meg hjem. Foresten når jeg tenker meg om var jeg på et gedigent i Trondheim også, men vi kom desverre litt seint så de beste loppene var borte.
|
|
|
|
#48 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva leter du etter på loppis i år?Stoffer, et lite settebord, en skjenk el. som vi kan ha på en kortvegg i stuen som fortiden er naken samt en gammel skuvseng.
|
|
|
#49 |
|
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leter du etter på loppis i år?Små glassflasker, gjerne med sølv på. Retro til eldstejenta. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva leter du etter på loppis i år?Glemte det viktigste; tallerkenhylle!
|
|
|
#51 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva leter du etter på loppis i år?Vi har vært på 3 forskjellige i dag. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leter du etter på loppis i år?
Mine favoritter er Smestad (forrige helg), Huseby, Lysejordet, Lilleaker og Korsvoll. De fire siste er nå i helga. Rakk ikke innom Lilleaker i dag, men de tre andre var bra. Kjelsås neste helg bruker også å være ålreit.
|
|
|
#53 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva leter du etter på loppis i år?
|
|
|
|