Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Meeeetallica!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Skal du på Metallica?
Ja! Ja! Ja! Ja! 12 14,29%
Jah. Jeg må visst. Fikk en billett og ha'kke hjerte til å si nei. 0 0%
Næh. Hvem er Metallica? 9 10,71%
Aldri! Den djevelmusikken skal ikke få forpeste mine ører! 12 14,29%
Dustepoll. 16 19,05%
Jeg skal ikke, men det hadde vært schpaa! 32 38,10%
Jeg skal. Enkelt og greit. 3 3,57%
Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-10, 00:46   #81
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Meeeetallica!

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Yay! For en fest!

Gammel 14-04-10, 01:02   #82
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Meeeetallica!

De skuffet ikke nei! Men lyden var skikkelig ræva på begynnelsen.

Og Telenor arena....jeg skal vurdere nøye om jeg gidder å dra dit på konsert igjen.

Gammel 14-04-10, 01:05   #83
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sa jeg ?

Lyden var litt dårlig på begynnelsen ja, men det tok seg opp. Lysshowet i starten var helt fantastisk da. Telenor arena blir litt stort og upersonlig, men jeg hadde sitteplass og koste meg skikkelig med god utsikt og det å lene seg tilbake å nyte musikken. Inntil nabodusten ble såpass dritings at det ble litt slitsomt (les: alle rundt ble klissvåte av øl) og vi trakk litt nedover i trappa. Men vi hadde fin utsikt derfra også. Sitteplass ga mersmak for min del, neste gang håper jeg det blir spektrum.

Gammel 14-04-10, 01:09   #84
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sitteplass er konge! Jeg pleier alltid å ha det i spektrum og hadde det idag også. Men guri så dårlig organisert det var der og 1 times kø i kiosken er helt drøyt.

Gammel 14-04-10, 01:19   #85
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Re: Meeeetallica!

Jeg skal på Limp Bizkit i september. Så dt så.

Gammel 14-04-10, 10:29   #86
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Det var superbra! Konserten var ikke ferdig før 24, vi rakk ikke den siste bussen, men fikk tak en taxi mot alle odds.

Ellers er jeg strålende fornøyd med låtvalget, men savnet igjen "for whom the bells tolls".

Gammel 14-04-10, 11:06   #87
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Meeeetallica!

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Njah, så dem som forband for Ozzy i 1995 og ble ikke imponert, men det er vel mulig de har spilt på seg noen erfaringer i løpet av 15 år kanskje?

Det er forøvrig bare to medlemmer igjen av bandet fra den gangen. Og nå for tida har de selveste Gene Hoglan på trommer, det skader aldri.

Bra konsert, men jeg er egentlig glad for at jeg nokså sjelden ser band som er så store at de spiller i så store lokaler. Blir litt upersonlig.

Gammel 14-04-10, 17:52   #88
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Meeeetallica!

Fantastisk konsert. Jeg har gåsehud enda.
Oppvarmingsbandene var ikke helt min smak, bortsett fra Gene, han er råflink.

Gammel 14-04-10, 18:31   #89
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oppsummering:
- knallbra levert av Metallica...!
- fantastiske toalettforhold. Rene,pene uten kø...!
- Tragisk lydkvalitet, bedret seg heldigvis mot slutten. Telenor Arena frister ikke til gjentagelse lydmessig
- Og i lys av en annen tråd... Jeg stod mye under konserten, til tross for sitteplasser. Hadde en gjeng med unge gutter på raden bak meg, som stod hele tiden og headbanget! Så jeg plaget ingen når jeg reiste meg av og til...

Gammel 14-04-10, 19:08   #90
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Lyden var sletts ikke ille fremme ved scenen altså, synd det skulle gi så dårlig lyd bak til tribunene.

Gammel 14-04-10, 19:13   #91
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fotballstadion.

Produksjonen er visst sånn egentlig kanskje strengt tatt ikke ment for den type arena. Muligens.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 19:27   #92
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes lyden var fantastisk, men jeg stod helt foran og da.
Jeg så etter deg aC, det var noe ejg skulle spørre deg om.

Gammel 14-04-10, 19:38   #93
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes i grunn lyden var bra på tribunen jeg. Mye bedre enn på Valle Hovin f.eks. Da trodde jeg at ørene skulle sprenges.

Gammel 14-04-10, 20:28   #94
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes i grunn lyden var bra på tribunen jeg. Mye bedre enn på Valle Hovin f.eks. Da trodde jeg at ørene skulle sprenges.

Jeg synes lyden var bedre på VH...men da stod jeg rett ved scenen.
I går satt jeg på tribunen, og lyden var rett og slett grumsete...

Gammel 15-04-10, 02:03   #95
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes konserten var helt rå! Akkurat kommet hjem!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 02:06   #96
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var der ikke i går Inter, bare i dag.

Møkkalyd. Virkelig. Og ikke sånn utrolig vakker stadion heller, men hey. Det er jo 'tallica.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 12:15   #97
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er veldig fornøyd. God mat og en utrolig servise av serveringspersonellet. Vi var jo langt oppe så det er ikke det samme som å stå på gulvet, noe man burde.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 18:25   #98
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Var der i går! Metallica leverte til de grader, men lyden var slett! Skikkelig dårlig lyd og det var skrekkelig fæl luft der inne. De må nok skjerpe seg mht. luft og lyd når MGP skal arrangeres i mai...
Siste del av konserten var dog skikkelig bra!

Gammel 16-04-10, 08:24   #99
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De brukte ei stund på å spille seg skikkelig varme på tirsdag også. Var trivelig å få høre såpass med gamle låter, men de kunne ha fordelt seg litt jevnere på skivene (spesifikt: byttet ut et par Black Album-låter med ting fra Ride the Lightning og Master of Puppets). Tøft med "Am I Evil" og "Hit the Lights" mot slutten.

Gammel 16-04-10, 13:15   #100
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Det var Metallica og jeg er fornøyd med konserten og har lært at så lenge man ikke har tenkt å stå helt fremme med gjerdet uansett er VIP biletter ikke feil

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11.