Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Rhodos/Sunwing Resort, Kallithea

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-10, 11:27   #9
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Takk for utfyllende informasjon, Apan og Tormu

Jeg ser ikke for meg at vi kommer til å være mye på farten med tre unger i alderen knapt ett år til nylig fylt sju, på slep. Det blir nok et par turer inn til Rhodos by og kanskje Lindos, da, siden det er så mange som anbefaler det. That's it. Jeg tenkte kanskje å stappe snuppa i Manducaen og ha henne på fanget på bussen fra flyplassen. Ikke noe fullgodt alternativ, men bedre enn å sitte løst på fanget ved en evt bråstopp.

Båt fra Sunwingstranda til Lindos hørtes jo topp ut. Er det snakk om småbåter eller mer som ei lita ferge? Har de evt. vester i størrelse fra baby og oppover? *hysterisk mor*

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.