Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 15:43   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Kanskje var det ikke så lett som de trodde, de som ville drive sitt eget forum, å kombinere "stillingen" som moderator med den som vanlig bruker. Kanskje slo "takhøyden" plutselig tilbake på en selv og ble smertefull.

Nei, jeg tror ikke det. Et vesentlig poeng ved driften her på forumet er at vi ikke sletter og stenger og redigerer når noen sier noe som noen blir lei seg av. Vi lar folk fortsette å diskutere og gjerne krangle også. Det er faktisk enda lettere enn jeg trodde det ville være.

Det er alltid noen som tror at når man motsier noen eller kjefter på noen, så betyr det at man mener vedkommende ikke har lov til å si det de sa. Det er ikke tilfelle her. Alle vi som er moderatorer har lest innlegg som vi har blitt sinte, provoserte og/eller lei oss av, alle har vi engasjert oss i krangler og prøvd å sette folk på plass (verbalt), men ingen har så langt tatt til orde for at de aktuelle innleggene skal slettes eller at brukerne skal utestenges.

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg vil bare si at jeg slår dere i Minesveiper. Like it or not!

Å jasså? Hva er rekorden din, da?

Emneord
klassiker, toro

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.