Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Medlemskontingent i idrettslag for barna

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-10, 19:54   #21
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.077
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemskontingent i idrettslag for barna

11-åringen går på fotball, det er ca 2700,- i året (dyrt for fotball, synes jeg) og speider -750,- i året tror jeg?
13-åringen går på dans, det er 2600,- i året og 4H 500,- i året? (kanskje mer, husker ikke)
5-åringene går på hallidrett, det er 1400,- i året for begge.
I tillegg kommer fotballcuper, dansehelger og konkurranser, speiderturer og diverse. Så ja; jeg synes det kan være sjokkerende dyrt å ha unger med i ulike foreninger.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 00:07   #22
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Medlemskontingent i idrettslag for barna

Turn for guttungen (1 gang i uka) 1450 i året. Fotball ca. 1000 i året (betaler ikke fult siden jeg er lagleder)

RG for jentungen (3x2 timer i uka) 2700 (tror jeg det var) i året, fotball: samme som guttungen.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 08:37   #23
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Medlemskontingent i idrettslag for barna

Store spilte håndball, og da betalte vi ca kr 1000 pr halv år (kr 2000 i året pluss evt egenandeler til utenbys cuper)
Mellomste går på allidrett, og det koster kr 200 i året...

Håndball og fotball blir iallefall dyrere for hvert aldrestrinn opp de kommer, og det er jo fordi de krever flere treninger og gjerne flere trenere

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 08:43   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemskontingent i idrettslag for barna

Allidretten kostet 600,- i halvåret, og skøyteskole kostet 900,- i halvåret, inkludert klubbmedlemskap.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 09:09   #25
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Medlemskontingent i idrettslag for barna

Skal vi se her.
Eldstemann koster oss 1800,- i langrenn og 1000,- i fotball.
Mellomste koster oss 1700,- i langrenn, 1000,- i fotball og 800,- i basket.
Minstesnuppa er ikke med på noe enda.

Totalt sett 6300,- i året.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 09:29   #26
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.196
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemskontingent i idrettslag for barna

Eldstemann: Ishockey: 250,- i medlemsavgift og ca. 3600,- i treningsavgift Fotball (intill denne sesongen): 550,-

Lillemann: Fotball: 550,-

Houdini: Hockeyskole: 250,- i medlemsavgift

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 09:46   #27
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.021
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemskontingent i idrettslag for barna

Drilling for Frøkna: 750 kr halvåret, altså 1500 til sammen. I tillegg må vi kjøpe drillstav etter hvert som hun vokser samt hvite marsjstøvler. Dugnad og loddsalg på toppen.

Bryting for begge: 600 pr barn pr år. I tillegg dugnad to ganger i året.

Før gikk Frøkna på ballett; det kostet 1200 i halvåret hvis jeg ikke husker feil, men da var det ingen dugnader.

Synes det du skisserer er ganske rimelig, egentlig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 10:10   #28
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemskontingent i idrettslag for barna

Svømming for den ene koster ca 3400 i året + stevner.
Svømming for den andre er ca 1500 i året + stevner.
Svømming for den tredje koster 1500 for 10 ganger så det blir ca 4500 i året.
Håndball mener jeg er på ca 2000 i året + cup.
Fotballen er jeg usikker på siden vi ikke har fått noe regning derfra enda.

Jeg mener det var prisen på de ulike tingene, men jeg innrømmer at jeg bare betaler regningene når de kommer og ser prisen da, men den fester seg ikke akkurat så veldig. Det koster å ha barn og jeg er veldig glad for at jeg har unger som vil være med på idrett.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 10:14   #29
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Medlemskontingent i idrettslag for barna

Her går eldste på håndball, det koster 1300 per år (inkl en del skrapelodd). I tillegg er det loddbøker, samt 15 timers dugnad (eller 1800 i dugnadsgebyr). I år har det også vært nye overtrekksdresser (ca 500) og turening til Kristiansand (ca 750) så det går en del penger her ja.
Hun går i tillegg på skolekor og barneteater som er del av kulturskolen og det koster 900 per aktivitet i halvåret.
Mellomste går på fotball, og der mener jeg det er ca 750 i året. Men nå ønsker han også å begynne på Takwondo, det ser jeg at koster 134,- per måned...i tillegg kommer vel litt utstyr der også etterhver.
Allidretten (som vi har på skolen vår)her koster til sammenlikning 100,- i året og vi holder på fra slutten av august og ut april.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 10:20   #30
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.082
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemskontingent i idrettslag for barna

Junior har bare gått på turn foreløpig, og det er vel rundt 350,- i halvåret.

Jeg synes det var rimelig, og jeg synes det du skisserer i HI er veldig rimelig egentlig.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 12:33   #31
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Medlemskontingent i idrettslag for barna

Familiemedlemsskap i idrettslaget kr 400,-. Treningsavgift kr 300,- per aktive person i tillegg. Då kan du delta på alt idrettslaget tilbyr; step, aerobic, handball, fotball, volleyball, friidrett, allidrett osv. Event. cupar og stevner kjem i tillegg.

Olvina er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no