Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva skal dere ha til middag i dag II

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-10, 18:18   #181
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag II

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Honda- kleppmelk gir gode assosiasjoner til barndommen på Mo

Jeg har aldri møtt noen på Mo som vet hva det er.
Så du er den første
Når vi hadde det da jeg var lita og vi nettopp hadde flyttet hit så lurte alle på "hva er det"
mens alle finnmarkinger som jeg snakker med,vet hva det er.

Gammel 10-04-10, 19:07   #182
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har planer om å lage meg Tikka Masala, men det er ikke så gøy å lage middag bare til meg. Kan hende jeg spiser litt av pannekakerestene etter lunchen i stedet.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 20:32   #183
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Egentlig lasagne, men butikken hadde ikke glutenfrie lasagneplater, så det ble med glutenfri makaroni i stedet. Straks ferdig! :ivrig:

ingling er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 20:33   #184
ingling

ingling sin avatar

ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg har planer om å lage meg Tikka Masala, men det er ikke så gøy å lage middag bare til meg. Kan hende jeg spiser litt av pannekakerestene etter lunchen i stedet.

Men Tikka Masala er fryyyktelig godt, da. !

ingling er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 20:34   #185
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pannekakerester?? Når du er alene og skal kose deg? Pft, jeg hadde laget DEN festmiddagen bare til meg selv, og jeg har jo den lille magesekken, allikevel elsker jeg å lage god mat til meg selv.

Jeg venter besøk hvert øyeblikk, skal ha taco.

Gammel 10-04-10, 20:50   #186
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Hjemmelaget pizza.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 21:20   #187
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

I går fikk jeg servert kleppmelk hos mamma da jeg var ferdig på jobb kl 19.
De passet snoopy

I dag vet jeg ikke helt hva jeg og snoopy skal spise til middag.
mann og turbo er i Bodø og judolerer og kommer ikke hjem for i morgen

Åå, kleppmelk er det leeeenge siden jeg har spist....Det er jo kjempegodt. (Jeg er ikke fra Mo, men fra Nordland er jeg, så det er ikke bare i Finnmark det finnes )

Gammel 10-04-10, 21:31   #188
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hjemmelaget pizza med kjøttboller, kapers, pepperoni, løk og oliven.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 22:10   #189
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minitapasbord for tre:

Små bruchetta med tomatconcasse
Salat
Kyllingvinger
Saltkokte amadinepoteter vendt i olje og varmet kjapt i ovnen
Smørdampet asparges
Rømmedressing
Oliven
Strandaskinke

:mett:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 22:47   #190
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har hatt hjemmelaget lasagne. For noen uker siden laget jeg en diger ladning med tomatsaus med masse grønnsaker, som jeg stavmikset, og en porsjon av den ble brukt i lasagnen i dag. Siden lillebror også skulle spise krydret jeg ikke, men det ble utrolig godt likevel.

Gammel 10-04-10, 22:51   #191
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Vi har spist nachos. Perfekt dagen derpå mat. Ihvertfall rett etter Pizza med bernaisesaus på..

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 12-04-10, 13:30   #192
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

mamma er fra Lofoten- mulig det er derfor

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jeg har aldri møtt noen på Mo som vet hva det er.
Så du er den første
Når vi hadde det da jeg var lita og vi nettopp hadde flyttet hit så lurte alle på "hva er det"
mens alle finnmarkinger som jeg snakker med,vet hva det er.

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 12-04-10, 13:32   #193
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

I dag skal vi ha fiskewok. Jeg kjøpte fiskeblanding på 40% salg på Spar før helgen. Gleder meg. Jeg elsker fisk, og det gjør heldigvis også resten av familien

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 12-04-10, 13:42   #194
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag blir det Hot pølserisotto.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv  
Gammel 12-04-10, 14:41   #195
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Chili con carne her. Med nachos til.

Gammel 12-04-10, 14:46   #196
ingling

ingling sin avatar

Standard

Kyllingfileter med rester av supergod tomatsaus jeg lagde på lørdag, og pasta. Og noe grønt til.

ingling er ikke aktiv  
Gammel 12-04-10, 15:25   #197
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Grønnsakslasagne med enkel grønn salat.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 12-04-10, 15:42   #198
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

I dag blir det hjemmelaget fiskegrateng, mandelpotet og noe grønne grønnsaker

Gammel 12-04-10, 15:54   #199
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Kylling og ris. Det er lenge siden vi har hatt kylling til middag, så det blir nok stor jubel fra barna, kan jeg tenke meg.
Selv er jeg ganske matlei for tiden, skjønner det ikke? Liksom ingenting som frister.

Ema er ikke aktiv  
Gammel 12-04-10, 16:19   #200
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Melkefri fiskepudding, kokte poteter og grønnsaker...

Hvor finner du melkefri fiskepudding???

Mamari er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.