Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 13:25   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Line*. jeg skrev i innlegget mitt lenger opp at jeg prøvde å være med på spøken. Jeg har kjent etter, det har gått et døgn og jeg synes ikke det er morsomt. Ettersom dette kommer fra deg, så oppfatter jeg det som et direkte angrep på meg, og da blir jeg lei meg, særlig når flere henger seg på.

Gremli: redde verden? Nå må du gi deg.

Gammel 31-01-07, 13:32   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Line*. jeg skrev i innlegget mitt lenger opp at jeg prøvde å være med på spøken. Jeg har kjent etter, det har gått et døgn og jeg synes ikke det er morsomt. Ettersom dette kommer fra deg, så oppfatter jeg det som et direkte angrep på meg, og da blir jeg lei meg, særlig når flere henger seg på.

Hm. Her er det visst noe som har gått meg hus forbi (og jeg som trodde det bare var et velment, men akk så malplasert tips)
Er dette en personlig greie nå? :skynder seg ut:

Gammel 31-01-07, 13:34   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er en personlig greie, og både Line* og Mim har spart på noen lange tær fra flere tidligere diskusjoner. Begrave stridsøks? Fredspipe? Våpenhvile?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:38   #4
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Dette er en personlig greie, og både Line* og Mim har spart på noen lange tær fra flere tidligere diskusjoner. Begrave stridsøks? Fredspipe? Våpenhvile?

Jeg har ingen problemer med det. Jeg svarer bare på tiltale.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:38   #5
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gidder ikke, Line*. Jeg forsøkte å forklare hvordan jeg følte det i det lange innlegget mitt lenger oppe.

Gammel 31-01-07, 14:08   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Eller finne seg en gjørmepøl og ta en skikkelig nevekamp? :ser for meg filmscene der kvinnene tar en skikkelig slåsskamp og så går ut fra kamparenaen med armene om skuldrene på hverandre og går og tar seg en øl:

Gammel 31-01-07, 14:09   #7
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Eller finne seg en gjørmepøl og ta en skikkelig nevekamp? :ser for meg filmscene der kvinnene tar en skikkelig slåsskamp og så går ut fra kamparenaen med armene om skuldrene på hverandre og går og tar seg en øl:

Ja! Ja! Men bare hvis jeg får se på! :voyeur:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:09   #8
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Du er en romantiker du.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:13   #9
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sikker på at Telemarkbataljonen er noen racere på gjørmebryting.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:16   #10
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg oppfattet heller ikke denne tråden som noe annet enn en middagsanbefaling, men det er nok fordi jeg ikke har fått med meg at det er en forhistorie her.

Jeg har sendt en pm til Mim for å oppklare endel ting. Jeg synes det er leit at hun blir lei seg, særlig fordi jeg setter stor pris på arbeidet hun gjør.

Problemet med et skriftlig forum er vel rett og slett at den ene parten spøker, blir fyrt oppunder og fortsetter spøken uten å skjønne at det faktisk sårer.
Jeg er lei meg for at jeg har såret noen, og ber gjerne om unnskyldning for det.

-og siden jeg ikke har fått med meg at det er noe mer mellom Line* og Mim enn det som kommer frem her, så ser jeg ikke problemet med denne tråden.
Men meg om det.

Poenget mitt var hvertfall; jeg diskuterte i en tråd hvor jeg følte at mine evner som kokk ble satt veldig på prøve.
Det er knappest noen hemmelighet at jeg ikke er noen Gud på kjøkkenet, men jeg prøver.
At jeg følte meg som en dust ved middagsbordet i går på bakgrunn av denne tråden, kan vel også være med på å gi meg et dytt i riktig retning.

:åppklarer:

Gammel 31-01-07, 14:28   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Poenget mitt var hvertfall; jeg diskuterte i en tråd hvor jeg følte at mine evner som kokk ble satt veldig på prøve.
Det er knappest noen hemmelighet at jeg ikke er noen Gud på kjøkkenet, men jeg prøver.
At jeg følte meg som en dust ved middagsbordet i går på bakgrunn av denne tråden, kan vel også være med på å gi meg et dytt i riktig retning.

Det er jo synd om du føler det sånn, for det er jo så unødvendig? Hvorfor i alle dager skal man føle seg dum fordi andre, som har brukt masse tid på en ferdighet, er flinkere?

Å bli lei seg fordi Mim er mye flinkere til å lage mat er i min bok som å bli lei seg for at Arve Tellefsen er flinkere til å spille fiolin. De har jo øvd seg, og det gidder ikke jeg.

For eksempel så slår jeg alle dere i Tetris. Håper dere føler presset nå.

Gammel 31-01-07, 13:34   #12
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Line*. jeg skrev i innlegget mitt lenger opp at jeg prøvde å være med på spøken, men ettersom dette kommer fra deg, så oppfatter jeg det som et direkte angrep på meg, og da blir jeg lei meg, særlig når flere henger seg på.

Gremli: redde verden? Nå må du gi deg.

Direkte angrep på deg, siden det kom fra meg?

Ærlig talt, noen ganger er du rett og slett ikke sann. Det er BRA at vi kan få diskutert ferdig her. På NM ble alltid våre diskusjoner slettet. Men her kan jeg tydeligvis få sagt hva jeg mener:

Først og fremst synes jeg du ofte virker som akkurat det du sier at du synes er deilig.
Og det ser også ut til at du har fryktelig lange tær, såre sådanne.
Noe som forekommer meg utrolig rart, i og med du ikke nøler med å tråkke på andres.

Som noen har fått med seg her: Det var IKKE for å provosere, og det var vel snarer JEG som ble angrepet først, noe jeg tok med et smil. SÅ begynte folk å se litt ironisk på holdningene du m.fl. har, DA begynte det å bli morsomt. Men da altså på din bekostning, noe du kanskje ikke har så lett for å ta?
Jeg har i hvertfall det inntrykket.

Men deg om det. Mulig du ikke takler at andre, som også er uenig med deg av og til, er like oppegående og sterke som deg? Eller i hvertfall som du ynder å fremstille deg?
Jeg har fått noen kommentarer fra deg som jeg bare må riste på hodet av.

Som: Ukebladlesende, kjendishungrig og uvitende. På åpent forum, heldigvis. Og dette var MILDT!
Poenget mitt er: Det man tillater seg selv, bør man kanskje tåle?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:40   #13
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Ærlig talt, noen ganger er du rett og slett ikke sann. Det er BRA at vi kan få diskutert ferdig her. På NM ble alltid våre diskusjoner slettet. Men her kan jeg tydeligvis få sagt hva jeg mener:

Først og fremst synes jeg du ofte virker som akkurat det du sier at du synes er deilig.
Noe som forekommer meg utrolig rart, i og med du ikke nøler med å tråkke på andres.

Som noen har fått med seg her: Det var IKKE for å provosere, og det var vel snarer JEG som ble angrepet først, noe jeg tok med et smil. SÅ begynte folk å se litt ironisk på holdningene du m.fl. har, DA begynte det å bli morsomt. Men da altså på din bekostning, noe du kanskje ikke har så lett for å ta?

Men deg om det. Mulig du ikke takler at andre, som også er uenig med deg av og til, er like oppegående og sterke som deg? Eller i hvertfall som du ynder å fremstille deg?

Som: Ukebladlesende, kjendishungrig og uvitende. På åpent forum, heldigvis. Og dette var MILDT!

Og der bekreftet du i hvert fall mine mistanker ettertrykkelig.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:41   #14
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Du meiner at dette innlegget er med på å understreke at du ikkje meinte å såre og provosere Mim?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:12   #15
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjent etter, det har gått et døgn og jeg synes ikke det er morsomt. Ettersom dette kommer fra deg, så oppfatter jeg det som et direkte angrep på meg, og da blir jeg lei meg, særlig når flere henger seg på.

Dette bør du da kanskje legge deg disse dine egne ord på minnet til en senere anledning, Mim, når du selv føler deg fristet til å komme med sarkastiske spydigheter i andre tråder

Gammel 31-01-07, 14:21   #16
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Dette bør du da kanskje legge deg disse dine egne ord på minnet til en senere anledning, Mim, når du selv føler deg fristet til å komme med sarkastiske spydigheter i andre tråder

Det er hverken særlig hyggelig eller konstruktivt å si sånt som direkte svar til noen når de forteller at de er lei seg.

Svar

Emneord
klassiker, toro

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.