|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Barneklær - hva trenger man egentlig?Vi har sånn ca som deg tøy i mengde Oslo78.. trenger ikke mer her enda vi har klesslitere til tusen.
Sist redigert av Moonlight : 06-04-10 kl 12:42. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barneklær - hva trenger man egentlig?1000 pr barn hadde ikke jeg klart heller, uansett hvor mye salg jeg leter etter... Sist redigert av ItsOnlyMe : 06-04-10 kl 15:57. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Barneklær - hva trenger man egentlig?To ytterdresser (oi, der sprakk 1000-kroner-budsjettet med 1000 kroner, gitt), et par solide vintersko, støvler, 2 par votter, hansker, diverse tykke gensere og sokker, ullbukser, polarfleece, regntøy og luer. Det var ett barn. Jeg sparer ikke på noe når det kommer til yttertøy.
|
|
|
#44 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barneklær - hva trenger man egentlig?Vi har vel også færre klær enn hva mange på nett har. Har en mellomdyr dress i barnehagen og en billig fra Smart Club hjemme. Dyre utesko i barnehagen, billige sko som han bruker til/fra barnehagen. 2 sett regntøy (begge billige). Så vi sparer på yttertøy, akkurat som at vi voknse heller ikke har alt av yttertøy dyrest mulig eller i eller aller beste kvalitet.
|
|
|
#45 |
|
Drømmer
|
Sv: Barneklær - hva trenger man egentlig?Vi sparer heller ikke på noe når det gjelder yttertøy, jeg vil ha det som er det beste for mitt barn. Vil ikke at han skal mislike å være ute pga klærne. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
can-jur
|
Sv: Barneklær - hva trenger man egentlig?Vi er heldig og arver mye, men kjøper også endel nytt.
|
|
|
|
#47 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Barneklær - hva trenger man egentlig?Jeg har blitt mindre opptatt av merker på yttertøy. Enten har det kommer flere gode, rimelige alternativer, eller så har jeg bare senket skuldrene litt. Muligens en kombinasjon av disse to. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Glamorøs
|
Sv: Barneklær - hva trenger man egentlig?Vår liste er ganske lik, noen steder har jeg mer enn deg, andre steder har jeg mindre:
|
![]() |
|
|