Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hva er rot for deg?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-10, 15:59   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg er ekstrem, i "feil" ende av skalaen. Gangen vår bugner av sko og jakker og votter og luer og reklame og gamle aviser og sekker og jeg vet ikke hva. I stua står fortsatt et ekstra spisebord som vi ikke har ryddet unna siden nyttårsaften (unnskyldningen er at det også ble brukt i Lillemors bursdag sist helg), det ligger leker og tegnesaker rundtomkring, og Lillemors klær som hun har funnet det for godt å ta av til fordel for noe annet. På kjøkkenet er det til enhver tid tomflasker og nips som vi ikke vet hvor vi skal gjøre av. Badet er fullt av rot, og for ikke å snakke om soverommet vårt (mitt rot, vel og merke).
Og det er ikke helt uproblematisk, for mannen min hater rot. Han hater rot, men lever fint med støvete gulv. Jeg lever fint med rot, men foretrekker noenlunde rene gulv. Itj så greit.

Er du meg? Jeg fniste da jeg leste det med bordet; vi har fremdeles de ekstra platene i spisestuebordet vårt, de har stått der siden juleselskapet. Og vi har julelys i hekken ute fremdeles. Og vi har en million ting som ikke har noe fast sted å bo.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.