Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor lenge bruker dere vårdress?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-10, 22:09   #29
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge bruker dere vårdress?

Når største tulla mi gikk i 1.klasse så fikk jeg henne til nød å bruke hel dress på turdager høst og vår, eller så nektet hun. Synes det er veldig vanskelig med skolebarna, for de går alt for tidlig ut i bare buksa selv om hun har overtrekksbukse. Skolebarna opp til 3.klasse i alle fall foretrekker hel vinterdress, og det er jeg veldig glad for.

Synes det er veldig greit med vårdress så lenge de går i barnhagen i alle fall. Mye lettere og regulere ettersom dagen er varm/kald. 2-delt liker jeg ikke i barnehagen siden de bader i vann og snøsmelting.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.