Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?
Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.
Jeg tenker som apan at forskjellen mellom de 4 største byene i Norge ikke er all verden. Forskjellen ligger heller i storby, småby og distrikt.
Jepp! (Mulig jeg burde quotet apan, og ikke Tjorven, men, men.)
Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.
Jeg kunne aldri bodd i Trondheim. Jeg tror jeg hadde gjort meg selv døv innen året var omme. En eller to trøndere er greit, men bare?
.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.
Dere kan si hva dere vil om hovedstaden, men har dere haier? Hæh? :æddabædda:
Det har vi. 
Jepp- det har vi, og vi skal se på dem i morgen! 
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Næh, jeg har vært nok i Bergen til at jeg vet at det nok ikke hadde vært så stas, klaustrofobi av fjellene og altfor langt unna, eh, verden.
Det er jo fjellene (og fjorden) som er så bra! Det er jo mye deiligere å gå på fjellet enn å traske rundt inne i marka. Da snakker vi klaustrofobi, da. Sa hun, helt objektivt. 
Nei, jeg er nok for mye vestlending til å kunne leve uten fjell rundt meg, så østlandet utgår for min del. Jeg har også problemer med å finne "kjemien" med østlendinger flest. Jeg har tilbrakt halve studietiden på vestlandet og halve på østlandet (ikke bare Bergen og Oslo) og jeg hadde mye lettere for å få venner her vestpå. Mange østlendinger er så eh..rare, på en måte. (Ikke meningen å fornærme noen nå. ) De ler ikke der jeg ler, og jeg ler ikke der jeg burde ha ledd. Faktisk er ingen av ca 10-12 venner fra studietiden fra østlandet. Det er selvfølgelig ikke et bevisst valg fra min side, det var alltid nok av hyggelige østlendinger blant mine medstudenter, men jeg har aldri "klikket" med noen av dem. Er jeg på bærtur nå, eller er det stor forskjell i personlighet mellom gjennomsnitts vestlendingen og østlendingen?
|