Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjole til 10-års-reunion

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-10, 21:00   #41
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til 10-års-reunion

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Du er en veldig pen dame, og jeg håper du finner en kjole du virkelig kan stråle i. Forslag fra meg:
Se på Mette Møller, f.eks. denne:

Mette Møller - 613 - Long Silky island (oliven)

Den kjolen har jeg sett på nettsiden til MM og tenkt at den ville passet Maximillia perfekt.

Frøy: Du er utrolig flott! Lykke til med kjolevalg og fest!

Gammel 28-03-10, 21:01   #42
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til 10års reunion.

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Fine Frøy! Du har grønne øyne? Jeg synes det så ut som det grønne i skjerfet også kledde deg veldig, nemlig.

Enig!

Gammel 28-03-10, 21:16   #43
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Jeg beundrer deg for at du vil gå og "ta igjen". Du som er så flott dame må jo lykkes med det!!

Er ikke noe flink med kjoler og slikt så det overlater jeg til de andre flinke damene her inne.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 22:14   #44
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stikker også bare innom for å ønske deg lykke til! Og du? På mitt 10-årsjubileum (som dog begynner å bli... eh.. snart 10 år siden..) viste det seg at de som den gangen ikke var så "kule" var festens fresheste, mens de aller kuleste var blitt usannsynlig dølle . Opp med hodet og ikke tenk på det som var! På "vår" fest var de aller fleste interessert i å snakke med alle, og de som evt ikke var det, fikk bare lide for det selv med en kjedelig kveld.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 23:45   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å. Fikk besøk og har helt glemt denne tråden Mjau her inne har en nydelig kjole i lilla.. Og jeg husker ikke om det var sånn at hun vurderte selge. Samme str iallefall. Skal sjekke! Ellers er nok en grønn kjole knall!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 08:16   #46
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Grønn kjole altså. Hmmm

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 09:42   #47
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 29-03-10, 09:46   #48
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

denne er ikke til slike som meg me små bryster, sant?

Gammel 29-03-10, 09:49   #49
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Denne var også litt tøff men heller ikke passende til mine former.

Gammel 29-03-10, 09:50   #50
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Jeg vil bare ønske deg lykke til. Du er nydelig, og vil være lekker i noe med grønt tror jeg. Kanskje du burde satse på en kjole som er litt tøff og ikke for pyntet? Uansett håper jeg du får en flott kveld

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 09:55   #51
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

quote=Frøy;2165253]

Lekker, hvor er den fra?

Jeg snuste innom her i går og de har resultert i at nattens drømmer er at jeg skal på jubileum og har funnet en oransje-rød aktig florlett kjole. I mine drømmer....

denne er ikke til slike som meg me små bryster, sant?[/quote]

Gammel 29-03-10, 09:57   #52
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Den er fra Epla.no. De hadde masse lekkert der!

Gammel 29-03-10, 10:06   #53
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Takk, det var mye fint der ja.

Gammel 29-03-10, 10:15   #54
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Gammel 29-03-10, 11:15   #55
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

For fin?

Gammel 29-03-10, 11:26   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

For fin?

Ja, jeg fikk mer bryllupsvibber av den, men hva er opplegget deres, egentlig?

"Vår" reunion var visstnok "pizza og øl" på et av de lokale stedene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 11:28   #57
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

AC: ja det var det jeg også fikk, men jeg likte den.

Opplegget er tapas og medbrakt drikke. Med kleskoden pent pyntet.

Gammel 29-03-10, 11:31   #58
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne synes jeg var nydelig! Uansett hvilken kjole du velger, vil du se flott ut. Du er jo ei pen dame med fine farger!

Gammel 29-03-10, 11:57   #59
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Det er veldig viktig at du finner en kjole du er 120% komfortabel i. Det er viktigere at du føler deg vel enn at den er ultrafin. Om du er det minste usikker på om du feks er overpyntet, vil det skinne gjennom, og da nytter det ikke at kjolen er aldri så fin.

Det er allerede nevnt at du ikke må glemme at de da var unge og nå er voksne. Signerer den!

Samtidig kan det være lurt å jobbe med "den indre følelsen". Saken er at du er fortsatt der og de knappene noen trykket på da du var ung er fremdeles sårbare. Sørg for at du har friskt i minne hva som gjør deg selvsikker den kvelden du drar dit. Kanskje trenger du å gjøre noen avtaler om å treffe venner som gir deg positiv energi tidligere på dagen... evt at de sender deg noen sms... sånn for å minne deg på hvem du er i dag og hvorfor du ikke har det minste grunn til å føle deg mindre kul enn noen andre.

Så til slutt: Det kan hende du oppdager at de som var de kule guttene og jentene sitter i kassa på Rimi til daglig og har ølvom og et kjedelig liv... mens mange av de som ikke var de kule den gangen er de kreative, "unge", utadvente, interessante, åpne og sosiale.

Ja, det var jo ikke dette du ba om men jeg kunne ikke dy meg .

Gammel 29-03-10, 12:15   #60
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Den var kjempefin!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.