|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
Se resultatene: Skal du eller noen du kjenner på Andrea Bocelli på Telenor Arena? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 5,38% |
Nei |
71 | 76,34% |
Brokkoli |
17 | 18,28% |
Deltakere: 93. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Neida, at hun kastet seg over den regnet jeg med, om ikke annet fordi mormor i radioen hadde sendt prompende frosker ut over hele leiligheten om hun ikke dro for å se Bocelli, men fortsatt - it's kind of intriguing. Jeg skjønner ikke valg av venue, (bortsett fra at den tar himla mye folk), spesielt siden jeg hører om så få som skal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Den konserten skulle jeg gjerne ha vært på, men det er dyre biletter.
![]() |
#28 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bochelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Min skapitalienske kjæreste skulle veldig gjerne vært der, men synes det er for dyrt.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bochelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Sa til mannen at jeg ville på konserten, bare gå du sa han. Særlig. Gå alene og ta med ett kosedyr som selskap da eller? Sukk..
![]() |
#30 |
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bochelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?
Skapitaliener? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bochelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Ja det gjør nok det, og jeg er sikker på at jeg hadde kosa vettet av meg.
![]() |
#32 |
<*(((<
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?
Sikkert fordi forumprogramvaren ble laget av engelskmenn. Usikker på om det er mulig å gjøre noko med. :melder til HP: |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Alle burde bli hjemme ...
![]() |
#35 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Ikke sant ... Alexander Rybak er på klinkelisten min.
![]() |
#37 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Gi meg bare en liste med datoer å unngå hele Snarøya, aC. Tusen takk. AB er definitivt ingen grunn til å oppsøke trafikkhelvetet.
![]() |
![]() |
#40 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Jeg kunne godt tenkt meg det, men ikke til den prisen nei! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|