Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Bursdagskaker (bilder)

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-10, 21:40   #381
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

For en fantastisk krokodillekake, Apan! Seigmennene, er det alle den har spist? Det kan hende jeg blir nødt til å kopiere ideen din en gang.

Tja, det KAN i alle fall være en teori .
Det var veldig greit å lage egentlig, og en slager hos gutta selvsagt.

Obelix, din kake er jo bare helt fantastisk.

apan er ikke aktiv  
Gammel 26-06-10, 22:36   #382
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg brukt noen timer av kvelden til å gå morgendagens 3åring en kake til å huske. Mangler skikkelig utstyr men tror 3åringen blir fornøyd ihvertfall. Tror jeg må kjøpe meg skikkelig utstyr før jeg prøver nestegang.

Isolde er ikke aktiv  
Gammel 26-06-10, 23:13   #383
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

FLOTT kake, Isolde! Gjetter du har en veldig lykkelig bursdagsgutt imorgen!

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 26-06-10, 23:15   #384
Ema

Ema sin avatar

Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Nå har jeg brukt noen timer av kvelden til å gå morgendagens 3åring en kake til å huske. Mangler skikkelig utstyr men tror 3åringen blir fornøyd ihvertfall. Tror jeg må kjøpe meg skikkelig utstyr før jeg prøver nestegang.

Wow.

Ema er ikke aktiv  
Gammel 27-06-10, 10:18   #385
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Denne lagde jeg til min Harry Potter-frelste tenåring:

Gammel 27-06-10, 10:23   #386
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Wow! Flotte kaker.

Gammel 27-06-10, 15:48   #387
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Laget denne til storebror sin 10 års dag:

livit er ikke aktiv  
Gammel 27-06-10, 15:59   #388
Ema

Ema sin avatar

Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Dere er så flinke, alle sammen!

Ema er ikke aktiv  
Gammel 27-06-10, 22:09   #389
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av insorens, her.

Wow! For noen flotte kaker! Leter etter inspirasjon til kaka jeg skal bake til nevøen min som snart fyller 2 år, og lille prinsessa mi som snart fyller 1 år.. Men er så mange fine å velge i, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne

Her er noen kaker jeg har laget.

Oiii.... Flotte kaker. Det må jo være utrolig mye arbeid å lage en slik kake. Det er kanskje derfor du ikke har tid til å skrive så mange innlegg på forumet.

Veslemøya er ikke aktiv  
Gammel 27-06-10, 22:20   #390
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Årets barnebursdag er gjennomført denne uken. Jeg har normalt lagt veldig mye flid ned i kakekreasjonene, men i år lå jeg med lungebetennelse og måtte ta noen snarveier. Retro robotkake er minste for å få til, når man til og med kan bruke Big Ben og non-stop som pynt. Det er jo akkurat som min mor laget sjokoladekaker da jeg var barn, skikkelig autentisk åttitallskake.

Muffinsstativ gjør også at baksten ser litt forseggjort ut. Da kommer man langt med litt konditorfarge og gelétopper.

Jeg tror ikke jeg har lagt ut bilde av fjorårets øglekake. Den var litt mer jobb å få til enn hurten-og-styrten-kakene over her. Det er marsipankake med jordbær og vaniljekrem. Veldig gøy å lage kake av marsipan da.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 27-06-10, 22:32   #391
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Jøss Monsoon, jeg er bare imponert!

Er Roboten laget av ei langpanne?

Veslemøya er ikke aktiv  
Gammel 28-06-10, 11:22   #392
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Marsipankake med sukker-tiara til en prinsesse

Gammel 15-07-10, 11:42   #393
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Til min 4 år gamle plutselig råsagale prinsesse:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg HPIM2450.jpg (196,9 KB, 85 visninger)

-02
-06
Lilith er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 23:59   #394
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Kattemuffins

Gammel 16-08-10, 17:52   #395
Sundae

Sundae sin avatar

Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Susse, det var kule muffins! Sånne skal katteelskeren vår få i november. Takk for tips!

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 10-09-10, 16:31   #396
Timian
Matfrik og snart pappa :D

Timian sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Timian har et hav av muligheter foran seg
Standard

Wow! Så flinke dere er. Jeg har litt å lære når det gjelder kakepynting skjønner jeg
Den Sindre 10 år- kaka med dinosaurer var fet!

Timian er ikke aktiv  
Gammel 10-09-10, 16:57   #397
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Ingen helt typiske bursdagskaker, men da eldstejenta (16 år) hadde venninnefest forrige helg, så var dette noe av det som stod på kakebordet. Blåbærcupcakes og franske makroner.

Sist redigert av Fruktflua : 20-10-10 kl 06:51.
Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 10-09-10, 17:35   #398
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

7 årsdag

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 10-09-10, 17:49   #399
Left
Passiv

Standard

Utrolig mange fine kaker her. Jeg har lovet storebror å lage Bowserkake...
Og lillebror skal ha Kiss-kake. Hvordan den blir vet jeg ikke, men kanskje en skikkelig rockegitar kunne vært noe?

Gammel 10-09-10, 17:52   #400
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Her er spidermankaka til eldstemanns seksårsbursdag i sommer:

Vedlegg 33036

Sist redigert av Tangina : 21-02-11 kl 13:42.
Tangina er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00.