Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Godteri"fri" mars?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-10, 09:16   #21
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Godteri"fri" mars?

Tror jeg har 88 godisfrie dager bak meg nå

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 09:49   #22
Left
Passiv

Standard

Jeg har i ikke spist godteri siden søndag, så nå satser jeg på godtefri resten av mars og april!
Ketolyse/lavkarbo - det gjør at søthungeren forsvinner etterhvert, og det må jeg si jeg gleder meg litt til

Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 12:32   #23
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Hehehehehe

Nei, nå trodde jeg jeg hadde kommet over en genial tråd! "Godtefri mars" laget på denne tida av mnd! Med dato 26 mars i dag, så kunne det jo vært overkommelig!

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 14:07   #24
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Hvordan går det?

Jeg har holdt meg godterifri i 22 dager nå. Godterifri vil si at jeg ikke har spist sjokolade, vingummi, sukkertøy osv. Noen kjeks og muslibarer har det blitt, men jeg prøver å bruke nøtter og rosiner som snacks mest mulig. Synes det går overraskende bra. Men målet med dette var egentlig å bli kvitt bihulebetennelse, og det har jeg ikke blitt. Men huden er fortsatt litt bedre enn den har vært, det er da noe.

Du er flink Heilo, og dere som har vært heelt godtefrie siden nyttår, bøyer meg i støvet!

Det går egentlig forholdsvis bra, sklei litt ut onsdag, da spiste jeg to sånne fylte egg fra minde.. Men ellers har det gått greit, og jeg har ikke så spesielt lyst på sjokolade i helgene heller, når litt er lov liksom. Så da har jeg nok kommet over det verste sukkerbehovet.

Det som er litt dumt er at jeg ikke har vært flink nok når det gjelder trening, og det å kutte sjokolade er jo et ledd for at jeg skal gå ned i vekt, men den står stille. Men som sagt, jeg vet jo hva som må til da.

Noen ganger har jeg jo lyst på søtt, men da lager jeg meg smoothies. Men som sagt er jeg ikke så lysten på rein sjokolade lenger, tok meg i å tenke ei helg da jeg liksom av vane spiste noen småsjokolader fra minde, "dette er jo egentlig ikke så veldig godt, hvorfor sitter jeg egentlig og spiser det?".

Så alt i alt er jeg godt fornøyd, og det er jo stor forandring fra å ha lyst på og spise godteri hver dag. Jeg kjøpte til og med julegodteri på halv pris og gjemte for samboeren min, for vi hadde i fellesskap blitt enige om godtestopp midt i uka. Jeg har fortalt han det nå, men kan jeg betegnes som tidligere shokoholiker tro?

Gammel 26-03-10, 14:08   #25
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Utrolig bra maxine!

Og en bra start for deg sjuggerpløm!

Hehe, en må alle starte et sted nam

Synes vi er flinke jeg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.