|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva var sivilstatus til dine foreldre i løpet av oppveksten? | |||
| Gift |
|
198 | 76,15% |
| Separert |
|
2 | 0,77% |
| Skilt |
|
45 | 17,31% |
| Samboer |
|
3 | 1,15% |
| Vokst opp med enslig forelder hele/deler av oppveksten |
|
12 | 4,62% |
| Deltakere: 260. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
Peppy!
|
Sv: Gifte/skilte/samboende foreldre?Mine foreldre er gift på 37. året. Det var kjempeflaut da jeg var barn, alle de andre foreldrene hadde jo vett til å skille seg, slik at barna fikk bo hos pappa annenhver helg, med alt det innebar av gaver og frie tøyler. Mine foreldre var så t-r-a-u-s-t-e. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gifte/skilte/samboende foreldre?
|
|
|
#84 |
|
Glamorøs
|
Heter du egentlig Dharma?
Mamma fniste godt da vi flyttet fra liberale byen til pietistiske landet og jeg kom hjem og sa at det bare var jeg og Marius som hadde normale foreldre, dvs. skilte.
|
|
|
#85 |
|
Textrovert
|
Sv: Gifte/skilte/samboende foreldre?Da jeg gikk i sjuende flyttet vi til et sted der "skilsmissebarn" var et skjellsord ungene ropte til hverandre på bussen. Charming. Ingen skjønte noe av familiekonstallasjonene våre, og at jeg hadde en halvsøster og en stesøster, nei, det var helt kul umulig å sette seg inn i. Og at jeg het noe annet enn resten av familien fordi jeg hadde pikenavnet til mamma (som hun het da jeg fikk navn), nei, det var heller ikke mulig å forstå. Ingen forsto noe som helst, verken barn eller voksne. :freak:
|
|
|
#87 |
|
Passiv
|
Sv: Gifte/skilte/samboende foreldre?Foreldrene mine giftet seg da jeg var på vei, og ble skilt 5 år etter jeg ble født. |
|
|
|
#88 |
|
Tankefull
|
Sv: Gifte/skilte/samboende foreldre?Kombo av alt 3 og 5.
|
|
|
#89 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
Sv: Gifte/skilte/samboende foreldre?Mine foreldre er gift, og har vært det siden før jeg ble født. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
awesom
|
Sv: Gifte/skilte/samboende foreldre?Foreldrene mine ble skilt da jeg var 16 år (brødrene mine var 7 og 12). De var vel egentlig mer eller mindre separert det siste året før de ble skilt.
|
|
|
#92 |
|
Originala
|
Jeg har heldigvis sluppet å oppleve det (annet enn en uheldig bemerkning fra venninnes lillesøster, og der foreldrene åpenbart lengtet intenst etter et hull i bakken). Men jeg har såvisst forvirret folk med å kalle to kvinner "mamma". |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Gifte/skilte/samboende foreldre?De har vært gift i...dæsken...45 år og er det fremdeles.
|
|
|
|
#94 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Gifte/skilte/samboende foreldre?Foreldrene mine har vært gift i over 40 år, og er det fremdeles. Likevel har de bodd fra hverandre i 20 år. Min far har hatt en samboer i ti år, og er nå på sin andre, som nå har vart i 5 år. Mor bor alene. De gadd aldri skille seg, visstnok mye jobb |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Gifte/skilte/samboende foreldre?De har vært gift i 11 mnd lenger enn jeg har levd. : dydig :
|
|
|
#96 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gifte/skilte/samboende foreldre?Mine foreldre har aldri vært gift eller samboende, så jeg er vokst opp med bare mamma. Hun har hatt noen forhold, men ikke samboere. Faren min har vært gift og skilt to ganger og har gitt meg en hærskare av halvsøsken
|
|
|
#98 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gifte/skilte/samboende foreldre?Mor er enke nå, men de har alltid vært gift.
|
|
|
#99 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gifte/skilte/samboende foreldre?Mine flyttet fra hverandre da jeg var 11 og ble endelig skilt da jeg var 14 eller 15. Krysset av for skilt. Begge er gjengift, faren min skilt på nytt (men kjæreste med ekskona
|
|
|
#100 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Gifte/skilte/samboende foreldre?Foreldrene mine traff hverandre i 76 da mamma ennå bodde i Danmark. I 77 flyttet hun til Norge, så fikk de meg i 78, de giftet seg i 79 og fikk broren min i 80. De er fortsatt gift og har det (såvidt jeg vet) veldig bra sammen. De er så fine når de holder hverandre i hånden når de går tur.
|
![]() |
|
|