|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#501 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Nannahs knekkebrød med solsikkekjerner blir heretter byttet ut med Irmas knekkebrød med gresskarkjerner.
#502 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Etter tur til svigers og tur til London, viser vekten nå 3-4 kilo i pluss, så nå er jeg nødt til å komme meg i gang i rett gjenge igjen Sist redigert av gnuri : 15-03-10 kl 23:05. |
![]() |
![]() |
#503 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Irma- skriv gjerne hva du endret ifm steking av knekkebrødene. Jeg har samme problem som deg, de svir seg litt for mye.... |
![]() |
![]() |
#506 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?hjemmelagde tortillas (lagd av knuste linfrø, sesamfrø, litt nøtter, natron, olje og egg sånn ca), og krydret kjøtt, avokado med spisskummen, tomater, salat, ost og hjemmelagd mangosalsa. |
![]() |
![]() |
#507 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?m^2 de tortilla-lefsene skal definitivt testes Sist redigert av gnuri : 16-03-10 kl 17:37. Årsak: fant oppskriften |
![]() |
![]() |
#508 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: Havregrøt med sesam-og solsikkefrø, og cottagecheese Sist redigert av gnuri : 17-03-10 kl 12:22. |
![]() |
![]() |
#509 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: Havregrøt med solsikke-og sesamfrø og cottage cheese. Sist redigert av gnuri : 17-03-10 kl 16:53. |
![]() |
![]() |
#510 |
Passiv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Nå er jeg i gang igjen med lavkarbo. |
![]() |
#511 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Sjugger- det brødet jeg la ut oppskrift til over her er i allefall det beste jeg har laget.. |
![]() |
![]() |
#512 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Nannahs knekkebrød |
![]() |
![]() |
#513 |
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Skavvise, i går spiste jeg egg+melon+skinke til frokost (samme som lillegutt), skyr til lunsj, finnbiff med blomkål til tidligmiddag, og litt lavkarbopizza til kvelds. Og nøtter og kaffelatte og masse vann. |
![]() |
![]() |
#514 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Litt for sløv med å skrive inn her, men skal skjerpe meg. |
![]() |
![]() |
#515 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg er i ketose.
#516 |
Passiv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg trenger oppskrifter på ting som kan erstatte brødvarer. |
![]() |
#517 |
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Du kan sjekke under matforumet, det som heter diett-eller-noe-sånt. |
![]() |
![]() |
#518 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: Sist redigert av gnuri : 25-03-10 kl 23:29. |
![]() |
![]() |
#519 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?sjugger se de to innleggene mine nr. 497 og 498. Jeg vil spesielt anbefale Nutty cheese muffins, samt Nannahs knekkebrød. Oppskriftene er vist til her i tråden, men du finner de også ved å søke i oppskriftsdelen av Lavkarbo.no. Sistnevnte blir bedre hvis de stekes på 150 grader den siste steketiden, og gjerne gresskarfrø og solsikkefrø 50/50. Jeg synes det smaker bedre, men har nå også lest meg fram til at mye solsikkefrø ikke er bra. (Anbefaling fra offentlig hold, ikke sånn fjasesynsing). Egg- og spinatmuffins som det er linket til i 497 er også knallgode, da gjerne med et nannahknekkebrød ved siden av.
#520 |
Passiv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?
Takk |
![]() |
|
|